Poruchy i3

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Josef
Moderátor
Příspěvky: 4024
Registrován: čtv 27. dub 2017 5:11:54

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Josef » pát 01. lis 2019 8:05:35

Pro porovnání, nechal jsem nabíjet Soul od 18,30 do čtyř do rána na 100% a ráno v 6,30 se spustilo topeni. V 6,45 byla venkovní teplota 2 stupně teplota článků baterie 10-12 stupňů. Mimochodem Soul po 55 tis. km ukazuje 99.5% SOH.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » pát 01. lis 2019 10:16:31

Tak jsem udelal test.... v 3:30 v noci, kdy den pred tim auto nejelo:
IMG_20191101_032555.jpg


Rano 9:20 po planovanym odjezdu v 9:00:
IMG_20191101_092517.jpg


A po prijezdu do prace 48km:
IMG_20191101_095929.jpg



Zaver, pri planovanym odjezdu to baterii nejak ohreje :-)
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Poruchy i3

Příspěvekod nokia9500 » sob 02. lis 2019 16:45:45

Martin i3 píše:Invelt i Renocar vzdycky vsechno bez problemu ale asi to bude tim ze jsem mel uz vic BMW a jeste vetsinou vsechno reseno na zaruku.
Co se tyce i3 tak najeto zatim celkem 70tis km a to auto je proste skvele.
Ale i presto asi pujde do sveta ale sluzbu splnilo nad ocekavani.


za co bude vyměněna ? Tesla ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Martin TM3 LR » sob 02. lis 2019 19:35:15

nokia9500 píše:
Martin i3 píše:Invelt i Renocar vzdycky vsechno bez problemu ale asi to bude tim ze jsem mel uz vic BMW a jeste vetsinou vsechno reseno na zaruku.
Co se tyce i3 tak najeto zatim celkem 70tis km a to auto je proste skvele.
Ale i presto asi pujde do sveta ale sluzbu splnilo nad ocekavani.


za co bude vyměněna ? Tesla ?


Jeste to neni tutovka ale jiny me nedava smysl .
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Uživatelský avatar
Radovan
Příspěvky: 1168
Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
Bydliště: Ostrava-Plesná
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Radovan » sob 02. lis 2019 19:39:48

Bohužel. Tesla dělá elektromobily. Ostatní parodie na elektromobily nebo se ji jen snaží dohnat a předehnat se stejnými výsledky, jako měli soudruzi za šokializmu a EU dnes vůči USA a Číně. Byť BMW s i3 bylo světlou evropskou výjimkou, tak cena a postupné zvětšování baterčičky směrem k baterce to zabily. Podobně jako u Renaultu se ZOE.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » sob 02. lis 2019 19:51:31

Tak jsme meli dneska sraz u Vestecke nabijecky, sesli jsem se tam 3 kousky I3.
Vsechny meli vuli na prednim kole, jedna dokonce takovou ze bych se s tim autem bal jezdit :-), poznatek vice je to znat na pravem :-)

Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Mishaczech
Příspěvky: 141
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Mishaczech » sob 02. lis 2019 20:40:51

Google a “hub 33416867927” ;-) Koukal jsem do realoem a je tam nějaká náhrada za jiný typ tak se to “možná” zlepšilo...
Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Turbo » sob 02. lis 2019 21:45:05

Havrla píše:Tak jsme meli dneska sraz u Vestecke nabijecky, sesli jsem se tam 3 kousky I3.
Vsechny meli vuli na prednim kole, jedna dokonce takovou ze bych se s tim autem bal jezdit :-), poznatek vice je to znat na pravem :-)

Havrla


V ložisku?
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » sob 02. lis 2019 21:51:12

No ja jsem si letos v Lednu vydupal v nemecku ty loziska novy, no a po 10tkm tam mam tu vuli znova. Ale musim rict ze zdaleka ne takovou jakou jsem potkal dneska na srazu :-) U toho stribrneho to bylo jako kdyby nebylo dotahle kolo :-)
Jsem zvedavy jak pochodi ostatni, zadni kola to nedelaji, kdyby zadni bylo rozmerove stejne, napadlo me ze by slo dat dopredu a stahnout ho zbytkem stare poloosy. Pokud teda vsechna original loziska se po 2-10tkm povoli.
Kolegu od stribrne I3 jsem chtel pozdat, zda-li by mi pak to super volne lozisko venoval, chtel bych ho s venovanim poslat do fabriky generalnimu rediteli. Protoze za me to delaji vsechny I3 a BMW na to proste sere.

Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Poruchy i3

Příspěvekod stejk » ned 03. lis 2019 8:04:12

stejk píše:Protože na můj dnešní test z 31.10.2019 mohlo mít vliv nabíjení (od 6:00 do 8:00 z 88% na 100%), tak se brzy pokusím zase vykonat test, a to tak, abych měl vůz nabitý na 100% předchozí den, a pak přes noc ho nechám chládnout s připojeným kabelem, nechám vyhřát na 9h odjezd. A ověřím. Výsledek pak zde doplním.
Havrla píše:Zaver, pri planovanym odjezdu to baterii nejak ohreje :-)

1.11.2019 jsem vozidlo nabíjel od 20:30 do 22:00 na 32Amp veřejné nabíječce ze 70% na 92%. Ve 22:00 přesun asi 1km 16Amp zásuvku, kde probíhalo pomalé dobíjení do 100%, které bylo ukončeno vozem cca v 1:00h 2.11.2019
2.11.2019
od 1:00 zůstal vůz připojený na 16Amp přívod. Ve 1:30 jsem z BMW appky poslal do vozu pokyn na vyhřátí vozu při odjezdu v 9:00
z testu z 31.10.2019 jsem věděl (zvuk z kabiny ze záznamů kamery), že ventilátor s horkým vzduchem začal proudit cca v 8:40
ve 8:25 (na fotce 8:28) jsem přišel do vozu (ventilátory stojí, v kabině zima) - vůz ukazuje venkovní teplotu 5.5°C a baterii 10°C
ve 9:05 (na fotce 9:10) jsem přišel do vozu (ventilátory jedou, v kabině teplo) - vůz ukazuje venkovní teplotu 5.5°C a baterii 10°C = nejedná se o překlep, slovy: vůz ukazuje stejnou venkovní teplotu 5.5°C a stejnou teplotu baterie 10°C
2.11.2019_test_teploty_baterie.png
Napadlo mne, že jsem bohužel přišel pozdě vykonat první test (8:25), a vůz mohl předehřát nejprve baterii, a pak začít s ohřevem kabiny (cca 8:40).
Závěr z testu 2.11.2019 - nutno test opakovat a přijít ověřit telotu vzduchu a baterie dříve než těsně před započetím vyhřívání vozu.

dnes 3.11.2019 - přicházím k vozu 6:00, vůz ukazuje teplotu vzduchu 6°C a baterie 10°C.
Závěr z testu 3.11.2019 - nutno test odložit na nižší teplotu vzduchu, tak aby došlo i k poklesu teploty baterie pod 10°C
scénář který prozkoumám:
1) vyhřívání baterie u plánovaného odjezdu se aplikuje pouze do 10°C baterie a pak vůz přestane baterii vyhřívat (vyhřívá pouze kabinu)
2) ještě mě něco napadlo, ale bohužel jsem zapomel :?
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Poruchy i3

Příspěvekod nokia9500 » ned 03. lis 2019 20:31:12

Martin i3 píše:
nokia9500 píše:
Martin i3 píše:Invelt i Renocar vzdycky vsechno bez problemu ale asi to bude tim ze jsem mel uz vic BMW a jeste vetsinou vsechno reseno na zaruku.
Co se tyce i3 tak najeto zatim celkem 70tis km a to auto je proste skvele.
Ale i presto asi pujde do sveta ale sluzbu splnilo nad ocekavani.


za co bude vyměněna ? Tesla ?


Jeste to neni tutovka ale jiny me nedava smysl .


mě taky ne, ale i3 si nechám ... vyměním časem 530d
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Poruchy i3

Příspěvekod nokia9500 » ned 03. lis 2019 20:33:22

Havrla píše:Kolegu od stribrne I3 jsem chtel pozdat, zda-li by mi pak to super volne lozisko venoval, chtel bych ho s venovanim poslat do fabriky generalnimu rediteli. Protoze za me to delaji vsechny I3 a BMW na to proste sere.

Havrla


ten "stříbrný kolega" jsem já...až to pořeším tak dám vědět :)
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Poruchy i3

Příspěvekod stejk » čtv 14. lis 2019 13:43:57

Prachovky DIY
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » čtv 14. lis 2019 17:00:54

No a meni tam i pero :-)
Pero pro nizsi svetlost :-) tak to jsem zvedavej jakou dlazebni kostku zarazi do baterky :-)

H.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » pon 02. pro 2019 10:54:30

Dorazilo sklicko :-) dokonce s rychlym S pruhem, a vypada to origo BMW :-)

IMG-20191130-WA0005.jpg
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
nokia9500
Příspěvky: 579
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Poruchy i3

Příspěvekod nokia9500 » pon 02. pro 2019 23:39:35

@Havrla ... off topic, ale nejseš ty v nějakém Tatra klubu ?
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 82.000 e-km
Tesla X LR, 86.000 e-km
FilmX
Příspěvky: 24
Registrován: stř 16. kvě 2018 7:49:00

Re: Poruchy i3

Příspěvekod FilmX » úte 03. pro 2019 8:19:42

Tak jsemprekrocil 40 000 km a je tu dalsi zavada - nefunguje vyhrivani sedacky ridice. zagooglil jsem a je to bohuzel docela casta zavada, problem primo vevyhrivani sedaku, takze predpokladam velmi drahou opravu. Mate nekdo tip na servis ? Inveltu bych se po predchozich zkusenostech rad obloukem vyhnul.
Jinak I3 nyni sedla manzelka, ja jsem presedlala na Teslu S100D a otvira to docela zajimavou perspektivu pohledu na i3. i3 je do mesta proste skvele auto. Jen spolehlivost asi vsech aut 21 stoleti je tristni. S Teslou jsem bylvservisu za 3 mesice 3krat.
Tesla model S 100D, BMW i3 60Ah REX, NIssan Leaf 24kWh
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » úte 03. pro 2019 10:11:30

@nokia9500: znam "klubare", jezdim na srazy, ale aktivne se nedruzim :-)
@FilmX: Postrehy a porovnani k Tesla X i3 bych si asi nekdy rad poslechl na zivo :-) co udelat povanocni vecerne popracovni "pivo/limonadu" ?
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
mopadzi
Příspěvky: 77
Registrován: stř 22. kvě 2019 7:59:01

Re: Poruchy i3

Příspěvekod mopadzi » úte 03. pro 2019 10:45:04

off topic:
má i3 posilovač řízení?
Ted jsem Bedřicha zazimoval a přesedl do čtyřkolky....a volant je opravdu podstatně lehčí
BMW i3 94Ah
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » úte 03. pro 2019 12:05:21

i3 ma posilovac rizeni :-)
sklo na miste :-) s tunning prouzkem :-)
IMG_20191204_004054.jpg
Naposledy upravil(a) Havrla dne stř 04. pro 2019 22:19:21, celkem upraveno 1 x.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L