Poruchy i3

Moderátor: Josef

FilmX
Příspěvky: 24
Registrován: stř 16. kvě 2018 7:49:00

Poruchy i3

Příspěvekod FilmX » úte 02. říj 2018 22:40:07

i3 jsem kupoval ojetou - konec 2014, 15000 najeto letos v dubnu. Nevedel jsem co od toho cekat, ale z auta jsem naprosto nadseny a nejezdim skoro nicim jinym. Jen jsem uz za tech pul roku po treti v servisu - a ten nebyva vubec levny. Poprve odesel cca po mesici kompresor klimatizace - Invelt resil kulanci, takze to bylo "jen" za cca 10 000. Po druhe pravidelny servis REXe (cca 7000) a nyni jsem zjistil ze prestala topit. Uz jsem googloval a desil jsem se vadneho topeni. Po diagnostice prisli na prokousanou hadici topeni (moc tedy nevim jakou, ale stoji 650Kc) - tak jse objednana a ja se modlim abych se s Inveltima kafickama, luxovanim atd vesel do 10 000. Najeto mam nyni 24 000. Priznam se ze jsem u EV cekal temer nukove servisni naklady coz se u me vubec nepotvrzuje. Za tu kunu auto nemuze - ale jake mate zkusenosti vy ?
Tesla model S 100D, BMW i3 60Ah REX, NIssan Leaf 24kWh
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Poruchy i3

Příspěvekod dracekvo » stř 03. říj 2018 12:16:02

Klima a další věci je bohužel záležitost která odcházet bude jak na spalovákách tak v elektru. Princip je schodný.
Rex je spalovací motor, takže tam nějaká údržba bude.
U mého Ionu předchozí majitel nechával měnit invertor, který odešel. Asi to bylo na záruku a já mám ještě cca rok záruku na nový díl.
Bohužel u elektra těch věcí co se týče pohonu moc není. Ale jak se pokazí, tak to bude za raketu.

Můžeš mi prosímtě říct, co tam na tom rexu prohlíželi za 7000 tis? Bude to určitě nějaký malý motor. Takže max 2 litry oleje, olej filtr, svíčky, vzduch filtr. Náklady tak 3000,- i s prací by mi přišli normální. Asi to bude nějaká VIP přirážka k elektromobilu BMW.

Mě už autoservisy tak naštvali, že si dělám téměř vše sám.
Výhlášený subaru servis AWD. Dával sem tam auto, že se v hicech přehřejvá. Nic nenašli a úplně zbytečně vyměnili víčko chladiče. Staré, které jistě bylo dobré mi ani nedali. No nakonec sem na to musel přijít sám, protože byl přicpaný chladič. Výměna za polskej 2000,-
Jinde sem si nechal vyměnit brzd destičky. Vyměnili, ale už neřekli, že brzdiče jsou kaput. Takže auto přibrždovalo a destičky sem ojel během 3 měsíců.
V AWD jsem chtěl zrepasovat přední brzdy. Jen za nový pístek si chtěli účtovat 1000,- (potřebuju 4). Koupil sem komplet repas sadu na celý předek i se všema pístkama, nové destičky, kapalinu za 1800,- + můj půlden práce. Ušetřeno cca 8 tis.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Martin TM3 LR » stř 03. říj 2018 12:18:11

Dotaz- tam nemáte servisní balíček? Nešel dokoupit?
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
FilmX
Příspěvky: 24
Registrován: stř 16. kvě 2018 7:49:00

Re: Poruchy i3

Příspěvekod FilmX » stř 03. říj 2018 22:48:43

Servis na rexu je olej+filtry. Nicmene icka nedela kazdy bmw servis. V Praze je to pouze invelt a uctuji jen praci tusim 220kc/10 min. Jakakoli porucha je diagnostika za 1750 atd.
Dokoupeni servisu jsem neresil ale obavam se ze to bude problem-auto jsem si nechal dovezt a predpokladal jsem 5let/60000 ale melo to jen klasicke 2roky. Nicmene kompresor vymenili na kulanci -platil jsem jen nejakou cast prace.
Tesla model S 100D, BMW i3 60Ah REX, NIssan Leaf 24kWh
FilmX
Příspěvky: 24
Registrován: stř 16. kvě 2018 7:49:00

Re: Poruchy i3

Příspěvekod FilmX » ned 07. říj 2018 22:46:55

Tak se autu musim omluvit - zavadu topeni zpusobila kuna - rozkousana hadice od topeni. Hadice stala 640Kc, cela oprava 5000.
Tesla model S 100D, BMW i3 60Ah REX, NIssan Leaf 24kWh
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » úte 24. zář 2019 22:14:16

A tady byl nekdo v Inveltu... Ja tam byl se svim I3 take, rekli mi ze je stare 3 roky co jako chci at si koupim nove.
Od te doby vim ze chtit BMW znovu je diagnoza, protoze dobrovolne strpet to co jsem tam zazil ... to zdravej clovek proste neda, nota bene aby to vyhledaval.

Jeste ze Drazdany jsou v dojezdove vzdalenosti REXe :-) a bez nej to jde taky.

Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Poruchy i3

Příspěvekod stejk » čtv 24. říj 2019 1:25:29

Dnes jsem měnil pneu a všiml jsem si poškození manžety/prachovky u tlumiče pérování.
krytka_tlumice.png
Nechám ji vyměnit v servisu. Nechat vyměnit rovnou i na druhé straně, ikdyž ta nevykazuje známky poškození? Vůz mi hlásí, že se mám v únoru dostavit do servisu na kontrolu brzd, tak se objednám už teď a spojím tyto dva úkony do společného dne.
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » sob 26. říj 2019 20:53:34

Ahoj
nejanke me zkusenosti jsem sepsal tady: https://www.bmw-club.cz/forum-tema/tak- ... sage134102
2019-07-31 00:56:08
2019-07-31 15:07:27

Ty prachovky jsem mel taky a omlatil jsem to BMW o hlavu, maximalni zivostnost 3,5 let, u ostatnich aut to prezije karoserii.

Invelt - peklo na zemi, Chtit znova BMW a servisovat ho v Inveltu je diagnoza, neco jako sadomasochyzmus.


Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Poruchy i3

Příspěvekod stejk » sob 26. říj 2019 23:00:31

ahoj, jsem objednaný do Renocaru, kde mi výměnu obou předních prachovek nacenili na 4 tisíce. BMW = Budeš Mít Wýdaje
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 202
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Martin TM3 LR » ned 27. říj 2019 7:02:05

Invelt i Renocar vzdycky vsechno bez problemu ale asi to bude tim ze jsem mel uz vic BMW a jeste vetsinou vsechno reseno na zaruku.
Co se tyce i3 tak najeto zatim celkem 70tis km a to auto je proste skvele.
Ale i presto asi pujde do sveta ale sluzbu splnilo nad ocekavani.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Poruchy i3

Příspěvekod stejk » ned 27. říj 2019 9:28:43

Havrla píše:nejake me zkusenosti jsem sepsal tady: https://www.bmw-club.cz/forum-tema/tak- ... sage134102

Zaujalo mne:

Kód: Vybrat vše

Zjistil jsem, ze krom interieru to snad i nahřeje baterku, protože je od výjezdu je k mání plny výkon, to v mrazu bez naplánování odjezdu není.
Zkoušel jste kontrolovat teplotu baterie ve skrytém menu (když máte vůz připojený na přívod a zadáte pokyn pro vyhřátí vozu)?
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » úte 29. říj 2019 16:30:16

Hezky den,
nezkousel, ale zima se zase blizi, tak az bude mrznout tak kouknu. ;-)
Z.

Tak dneska byla rano 0, a koukl jsem, baterka mela 9st.C

IMG_20191030_081644.jpg
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Poruchy i3

Příspěvekod stejk » stř 30. říj 2019 18:22:41

stejk píše:Renocaru, kde mi výměnu obou předních prachovek nacenili na 4 tisíce.

Dnes výměna obou předních prachovek + geometrie = 7 tis Kč včetně DPH
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » stř 30. říj 2019 22:36:30

Co byt vyrobcem bych na tom aute zkurvil, aby to bylo trivialni na opravu vydrzelo to presne zaruku a pritom si to kutil doma jentak neudelal sam, me to v ramci pripadne garancky moc nestalo... a vuz se musel kazde 3 roky vracet do servisu na neplanovany servis... premyslim premyslim a uz to mam , prachovky prednich tlumicu.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » stř 30. říj 2019 22:40:26

A pro majitele REXiku, tam by se obcas nemuselo otvirat viko s tankovacim hrdlem... tam treba tohle kurvitko :-)))
20190220_100643.jpg


Hallo Herr Havrla,
1. Für das Tauschen von den Stoßdämpfern ist keine Achsvermessung notwendig, demzufolge haben wir auch keine Achsvermessung durchgeführt
2. Ich kann Ihnen die Fotos in den Anhang einfügen, wo wir jetzt was gewechselt haben (Tankdrucksensor + Abdeckleiste), die anderen wie die Stoßdämpfer + Schließkeil sind nicht mehr verfügbar weil BMW die Teile angefordert hat.
3. Folgende Reparaturen wurden durchgeführt
a. beide Radlager vorn
b. Abdeckleiste ersetzt (neu)
c. Tankentlüftungsventil ersetzt
d. Scheinwerfer getrocknet -> ist keine Undichtigkeit, sondern thermische Zustände, die zu einem Beschlag führen. Haben extra Rücksprache mit BMW gehalten.

Zwecks der Öltemperatur vom Rex, bitte ich Sie es mal zu testen, ob es jetzt funktioniert.

Mit freundlichen Grüßen

V nemecku opravy zdarma, clovek jim vysvetli, ze preci neni neco takoveho u nemeckeho premioveho auta mozne, nebo jestli jsem si to nespletl s trabantem, pricemz prez ulici je Hundai.

Takze za me servis v CR fakt ani smykem.

Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
dracekvo
Příspěvky: 834
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Poruchy i3

Příspěvekod dracekvo » čtv 31. říj 2019 9:24:11

Geometrie v obyčejném servisu mě stála 400,- na počkání.
Prachovku jsem v tom samém nechal měnit na Subaru a stálo to taky někde okolo 600 stovek.
7 tis bych tomu servisu nedal už z principu. Cena mimo realitu.

Vyčistili ti aspoň za tu cenu komplet interiér a dali auto na ruční mití? U prémiové značky bych to čekal při té ceně.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
Turbo
Příspěvky: 574
Registrován: úte 11. črc 2017 18:55:15

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Turbo » čtv 31. říj 2019 14:39:12

Ta prachovka stojí jedna 305Kč (originální díl), s tou geometrií je to tak 3hod práce. 7 tis je opravdu úlet, ale na i3 je v BMW hodinovka cca 2300,-, což odpovídá výsledné ceně.
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Poruchy i3

Příspěvekod stejk » čtv 31. říj 2019 23:26:44

Ano. Byl jsem ve značkovém BMW servisu celkem potřetí, a vždy ceny nesmyslně vysoké mimo realitu. Vlastně moc nevidím důvod proč tam dále vůbec chodit na běžné úkony. Respektive co by se s vozem muselo stát abych ho tam znovu dal. Možná vysokonapěťová část, nevím. Při první návštěvě jsem chtěl zjistit proč při automatickém svícení se občas zobrazí chyba o nefunkčnosti levého LED světla, ačkoliv světlomet normálně funguje. Nebyli schopni na příčinu přijít. Respektive, předchozí majitel nenechal světla na LEDkové vyměnit ve značkovém servisu (nemají záznam o výměně ve svém bmw systému) a protože LEDkové světla nejsou ze stejné série, tak konkrétně levé má občas komunikační problém s řídící jednotkou. To jsem ale věděl, když jsem tam vůz dával, a také jsem jim to i říkal, že chci zjistit proč občas nekomunikuje. Dle značkového servisu nedokáží odhadnout na kolik hodin by hledání této komunikační chyby mohlo vyjít. Respektive se o to mohou pokusit, ale někdo to musí zaplatit. A v podstatě je to bianko šek na nesmyslnou částku. Takže mi vytiskli ceník nových LED světlometů, u kterých správnou komunikaci s řídící jednotkou dokáží garantovat s cenou kterou dokáží nacenit. Že je cena ekonomický nesmysl, když mi světla bez potíží fungují, je myslím čtenářovi jasné. Vlastně jsem zaplatil za diagnostiku chyby a nic jsem se nedozvěděl, ani nic nebylo opraveno.
Naposledy upravil(a) stejk dne pát 01. lis 2019 0:50:13, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 679
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Poruchy i3

Příspěvekod stejk » čtv 31. říj 2019 23:41:42

Havrla píše:Tak dneska byla rano 0, a koukl jsem, baterka mela 9st.C

Můj dnešní pokus probíhal tak, že:
od 6:00 do 8:00 jsem ve voze nechal dobíjet do maxima z 88% na 100%.
od 8:00 vůz stále venku stále připojený k nabíječce, poslal jsem do vozu pokyn, že v 9:00 chci mít vůz vyhřátý (čas odjezdu)
od 8:00 do 9:00 se tedy nenabíjel (baterie 100%) a stál venku při teplotě vzduchu cca 1°C až 2°C.
v 9:00 jsem k vozu přišel, byl vyhřátý, kapacita 100%, teplota vzduchu 2°C a ve skrytém menu teplota baterie ukazovala 10°C
31.10.2019_test_teploty.png

Protože na můj dnešní test mohlo mít vliv nabíjení (od 6:00 do 8:00 z 88% na 100%), tak se brzy pokusím zase vykonat test, a to tak, abych měl vůz nabitý na 100% předchozí den, a pak přes noc ho nechám chládnout s připojeným kabelem, nechám vyhřát na 9h odjezd. A ověřím. Výsledek pak zde doplním.
Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Poruchy i3

Příspěvekod Havrla » pát 01. lis 2019 0:51:03

Ahoj
To nabíjení mě taky napadlo.
Dnes jsem nikam nejel. Zítra ověřím jak pises.
Havrla
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L