Stránka 3 z 4

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: sob 02. úno 2019 12:44:06
od nokia9500
já mám za leden nájezd 1000km a spotřebu 171kWh, ale nejezdím po dálnici a na kratší trasy zapínám jenom sedačky bez topení

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: sob 02. úno 2019 18:16:28
od Martin TM3 LR
Jojo topeni a dalnice je zabijak dojezdu :D :D :D

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: ned 03. úno 2019 10:53:31
od Martin TM3 LR
Jako mel jsem uz fakt hodne aut , zadokolek, predokolek, ctyrkolek ale i3 me porad prekvapuje, dneska napadlo dost i u nas a to co predvadi i3 na snehu je parada. :D :D :D
Da se nejak vypnout stabilizace uplne aby do toho nekecala?

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: ned 03. úno 2019 11:33:19
od Josef
Jsem zvědav na ix3 přecejen nový standard baterií 60kWh+ bude dávat větší smysl na delších trasách. Verze i3 60 Ah mi dávala smysl pouze s Rex.

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: ned 03. úno 2019 19:21:56
od Martin TM3 LR
No uprimne me trochu stve ze jeste neni jelikoz i3 je pro me ted peckova ale do budoucna az se a myslim ze se tak stane zdrazi DC dobijeni pres cipy tak budu chtit neco s vetsim dojezdem jelikoz nabijeni doma v garazi je vyreseno ale trochu se bojim vahy.
Samozrejme porad to oproti fosilu budou jine naklady ale spotreba e-tronu a EQC bude nekde realne kolem 30 a to je proste dvakrat tolik.
Takze bych si dokazal predstavit neco na zpusob i3 ale s 60kw.
Uvidime.

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: ned 03. úno 2019 20:14:19
od Josef
Fosilní auto má další dvě nevýhody, jednak je dražší údržba včetně prohlídek a jednak rychleji padá cena, což je rovněž zásadní částka.

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: pon 04. bře 2019 17:41:09
od Flajzi
Martin i3 píše:Da se nejak vypnout stabilizace uplne aby do toho nekecala?


Dá. Musíš do servisního menu (vygoogluj si to) a tam se to dá vypnout. Už jsem to zkoušel a řádil na zasněženém prázdném parkovišti.

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: pon 22. dub 2019 13:25:10
od Martin TM3 LR
Mensi update , 7 mesicu provozu a najeto 28tis km, celkem 45tis a baterie stale ukazuje stejne 29,7.

Od ctvrtka do nedele najeto 970km , trasa Praha - Wolfgangsee cca 400km 2x nabijeni , 6 hodin vcetne nabijeni 54 minut a cesta zpet pres Lipno taky 2x nabijeni + jednou pres noc na chalupe.

Nabijeno v Pisku na Cezu, pak v Rakousku Lidl a zkouska 100kW nabijecky u jezer.

Cesta zpet z Cerne v Posumavi az domu na jedno nabiti(224km).

Musel jsem vyzkouset na dalnici 110 kvuli dojezdu a opravdu je pak spotreba nizsi o dost nez pri 130 ale uprime to je trochu pro me vopruz rychlost .

Kazdopadne me ujistila i3 ze dokaze i takove trasy a krome trochu plneho auta 2 dospeli a 2 deti me fakt ta cesta potesila.

Skoda ze BMW nema neco na bazi TM3 protoze na tyhle delsi trasy to asi bude presne auto pro nas, uvidime.

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: pon 22. dub 2019 14:41:32
od Josef
Při troše dobré vůle se dá jezdit i s malou baterií. BMW se už asi nebude pouštět do sporťáků typu TM3, jsem zvědav na novou iX3.

https://ev-database.org/car/1136/BMW-iX3

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: pon 22. dub 2019 15:08:29
od Martin TM3 LR
To na taky ale myslim ze dojezd bude nekde kolem 300 jestli vubec - myslim bez dalnice a cena bude zase na urovni etronu a jaguaru v zakladu.

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: pon 22. dub 2019 15:27:25
od Josef
To asi jo, za mě jsou nejdál Asiati, takže Kia Niro apod. pak jsem zvědav na Mercedes EQA (EQC je pro mě zbytečně velký auto).

https://ev-database.org/car/1147/Mercedes-EQA

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: pon 22. dub 2019 21:57:13
od stejk
Máte již za sebou návštěvu servisu? Můz mi ukazuje letošní červen. Také první technická mne v červnu čeká, tak jestli máte nějaké zkušenosti, rady?

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: pon 22. dub 2019 23:45:47
od Martin TM3 LR
Ja mam servis az na zari a neni tam asi co resit, udelaji inspekci a kapalinu+ filtr a to je podle me vse , mam to az do 120tis v cene takze to neresim.

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: úte 23. dub 2019 8:18:46
od nokia9500
na severu už jezdí maskovaná i4 (něco ve velikosti 4er) tak ta by snad mohla být na trhu příští rok
jinak ten EQC se ještě ani neprodává, tak EQA bude za dlouho, můj tip je 2022

verze 94Ah už má lepšejší dojezd, to já jsem rád za 140-150 km

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: úte 23. dub 2019 8:40:11
od Martin TM3 LR
Jojo byl jsem sám překvapenej tou spotřebou mimo dálnici kolem jezer a pak domů,je to fakt strašidelnej rozdíl.
i4 jsem viděl a o mercedesech ani radši nemluvím :-)
Uvidíme, prostě jsem u BMW a spol zvyklej na jistej comfort co se týče servisu a bezporuchovosti a nejsem si jistej že mě tohle TM3 nabídne,navíc záruka na 80tis km není pro můj nájezd zrovna moc.

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: úte 23. dub 2019 10:01:29
od nokia9500
já mam ted od unora spotřebu 11,4 kWh ale po dalnicich nejezdim

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: úte 23. dub 2019 10:11:23
od Josef
nokia9500 píše:na severu už jezdí maskovaná i4 (něco ve velikosti 4er) tak ta by snad mohla být na trhu příští rok
jinak ten EQC se ještě ani neprodává, tak EQA bude za dlouho, můj tip je 2022

verze 94Ah už má lepšejší dojezd, to já jsem rád za 140-150 km


Prodej EQA stejně jako EQC ohlásili na 2020, tak jsem zvědav. Ještě přibude v 2022 EQB. Já na to zase tak nespěchám :)

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: úte 23. dub 2019 11:13:26
od Martin TM3 LR
Bohuzel to ze neco odhlasi neznamena ze bude, EQC uz melo byt taky v prodeji a prdlajs.

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: úte 23. dub 2019 11:45:39
od nokia9500
přesně tak, oni ho možná v roce 2020 ukážou (možná jenom koncept) ale další krok je výroba a pak ještě jeden a to prodej, při pár kusech denně může být čekací doba 1R+

Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3

Napsal: úte 23. dub 2019 13:12:46
od Josef
Já se jim ani moc nedivím, všichni píší o EV s superlativech, ale ruku na srdce, zatím to je pořád pro nadšence, jako jsme my. Když se podíváte na prodej v USA, třeba BMW i3 se prodává cca 300 kusů měsíčně, celkem je měsíční prodej 1,5 mil. aut. U nás je to vyloženě kusová záležitost, takže výrobci jdou cestou nejmenšího odporu a vědí, že teď je to bude stát veliké peníze a návratnost za mnoho let. Vědí, že ten krok musí udělat, ale všichni našlapují velmi opatrně.