Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Moderátor: Josef
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
tak zrovna i3 je jediný normálně dostupný EV...a na to že stojí nový 1M+ a je to auto do města, tak 140.000 prodaných kusů není vůbec špatné číslo...na Instagramu jsou posty z Jordánska, Kazachstánu, Chile, JAR, tak mi přijde, že tento model je rozšířen po celém světe
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Pneu
Vracím se k otázce letních pneumatik na BMW i3. Mám tam původní 155/70 R19 84Q na všech kolech (asi všechny 5J). Jsou to tzv. run flat a jsou hrozně tvrdé.
V Praze na kostkách a dírách strašně tlučou.
Odhodlal jsem se, že je vyměním, i když by tam mohly ještě rok či dva zůstat (vzorek).
Ví někdo, co by bylo nejvhodnější z hlediska komfortu na kostkách?
Jestli 155/70 R19 nebo tam můžu dát 175/60 R19 na všechna kola? Prostě preferuji co nejměkčí.
Kdyby někdo doporučil i značku, budu rád.
Vracím se k otázce letních pneumatik na BMW i3. Mám tam původní 155/70 R19 84Q na všech kolech (asi všechny 5J). Jsou to tzv. run flat a jsou hrozně tvrdé.
V Praze na kostkách a dírách strašně tlučou.
Odhodlal jsem se, že je vyměním, i když by tam mohly ještě rok či dva zůstat (vzorek).
Ví někdo, co by bylo nejvhodnější z hlediska komfortu na kostkách?
Jestli 155/70 R19 nebo tam můžu dát 175/60 R19 na všechna kola? Prostě preferuji co nejměkčí.
Kdyby někdo doporučil i značku, budu rád.
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
a jaký máš tlak ? já když přivezl i3 tak byla taky strašně tvrdá a pak jsem v menu zjistil, že je nafoukaná na 3,3, stáhnul jsem to na 2,8 a je to trošku lepší
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Mám ji taky na 2,8 a nestačí to. Asi to dám i na 2,5 než je vyměním, ojetí už neřeším.
Některé pražské úseky jsou fakt strašné. Taková Žitná s kanály nebo kostky na Malé straně, to jsou lahůdky.
Některé pražské úseky jsou fakt strašné. Taková Žitná s kanály nebo kostky na Malé straně, to jsou lahůdky.
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
hobbyi3 píše:Pneu
Vracím se k otázce letních pneumatik na BMW i3. Mám tam původní 155/70 R19 84Q na všech kolech (asi všechny 5J). Jsou to tzv. run flat a jsou hrozně tvrdé.
V Praze na kostkách a dírách strašně tlučou.
Odhodlal jsem se, že je vyměním, i když by tam mohly ještě rok či dva zůstat (vzorek).
Ví někdo, co by bylo nejvhodnější z hlediska komfortu na kostkách?
Jestli 155/70 R19 nebo tam můžu dát 175/60 R19 na všechna kola? Prostě preferuji co nejměkčí.
Kdyby někdo doporučil i značku, budu rád.
Vymenit runflaty .
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Kdysi jsem se snažil najít gumy třeba 155/85 aby byla vyšší pneu, ale marně. Líbily se mi i třeba 18" vyšší gumy, ale taky nic. Prostě v Praze to bude na ježdění vždy tvrdé, tedy pokud není někdo zvyklý na Porsche apod. Jakmile si sedne s Mercedesu Airmatic do i3, tak si připadá jako na dřevěné lavici.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Radovan
- Příspěvky: 1175
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
V Praze to s tou obnovou památek vzali doslova. Takže chodníky s ornamenty z malé žulové dlažby nebo betonových kostek a silnice z dlažebních kostek nebo rovnou kočičích hlav. Chodí se po tom blbě, jezdí se po tom blbě s kufry na kolečkách, koloběžkami, seagwayi, koly, motorkami, auty, ale vypadá to cool
Peugeot Ion nový 2014 nyní 121 tis. km,2016 ojetý 77 tis. (91 vše),ekolo Agogs SilverGo 2013,FVE 3,6kWp 2009+11,55 kWp 2024,21 kWh bat,2 WB,solár.panely Vaillant 250 L 2010,vrtaná studna 1999,permakulturní zahrada 2017,dřevodům sendvič.panel 2000
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Takze aktualne mam zasebou prvni rok s EV - najeto 48tis ( celkem 65tis) .Kazdej den se mlatim do hlavy ze jsem na tohle neprisel uz pred par lety , ze EV je proste pro me to nej.
Probehla i servisni kontrola po dvou letech, pouze filtr a brzdovka + nove mapy ( platil jsem 360,- )jinak 0,-
Za ten rok jsem na nic nemusel sahnout.Baterka v aute ted ukazuje 29.2 .
Zaruka jeste rok a servis taky takze samozrejme premyslim co dal.
I3 me vyhovuje naprosto vsim , jen me mrzi nemoznost taznyho kvuli kolum.
Hlavne rychlost nabijeni az do 92% je na cestach k nezaplaceni.
Takze dalsi auto bude na 1000% EV.(kdyby mela i3 50kw baterku tak je to jasny )
Uvidime.
PS: za ten rok jsem nepouzil kabel Mennekes
Probehla i servisni kontrola po dvou letech, pouze filtr a brzdovka + nove mapy ( platil jsem 360,- )jinak 0,-
Za ten rok jsem na nic nemusel sahnout.Baterka v aute ted ukazuje 29.2 .
Zaruka jeste rok a servis taky takze samozrejme premyslim co dal.
I3 me vyhovuje naprosto vsim , jen me mrzi nemoznost taznyho kvuli kolum.
Hlavne rychlost nabijeni az do 92% je na cestach k nezaplaceni.
Takze dalsi auto bude na 1000% EV.(kdyby mela i3 50kw baterku tak je to jasny )
Uvidime.
PS: za ten rok jsem nepouzil kabel Mennekes
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Ahoj
Presne toto ja tiez hovorim.
i3 je pre bezny denny zivot to najlepsie co moze byt. Jasne tiez si viem predstavit dojazd 500km ale na take cesty proste treba mat druhe velke auto. inac 90% do roka je proste i3 ideal. Nadherne ticho a radost jazdy s nim a to som doteraz mal vzdy novy mercedes. Proste nedam na i3 dopustit a kazdemu urcite odporucam.
Dokupil som wallbox bmw a paradne rychlo to nabija.
proste pohoda.
Presne toto ja tiez hovorim.
i3 je pre bezny denny zivot to najlepsie co moze byt. Jasne tiez si viem predstavit dojazd 500km ale na take cesty proste treba mat druhe velke auto. inac 90% do roka je proste i3 ideal. Nadherne ticho a radost jazdy s nim a to som doteraz mal vzdy novy mercedes. Proste nedam na i3 dopustit a kazdemu urcite odporucam.
Dokupil som wallbox bmw a paradne rychlo to nabija.
proste pohoda.
bmw i3 94ah, 2018,
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Ahoj.
Po 3 měsících najeto 7000 km a nadšení neopadá spíše se zvětšuje. Dojezd naprosto dostačující, většinu pracovních dnů najedu od 50 do 80 km a když jedu dál, tak naplánuju nabíjení a zatím pohoda.V Karlovarském kraji moc elektráčů nejezdí, takže se mi ještě nestalo, že by nabíječka byla obsazená.
Myslím tím nabíječky Čez v Mariánských lázních, Karlovy Vary Jenišov, kaufland Ostrov nebo Rakovník.Dokonce Praha Zličín 2x nabíjeno a ani noha, tedy kolo.Jinak jsem vypozoroval, že v březnu kolem 5 st. se najelo viditelně méně km než v květnu 20 st., rozdíl určitě 40 km dojezdu. Zatím jsem nejdál dojel na jedno nabití 185 km do Prahy na Zličín z Libé u Chebu, nejezdím 80 km/h za kamionem, aspoň 115 a občas si to užít.
Trošku mne štve vrzání ve dveřích u řidiče, Někdy nabiju a jedu s ukazatelem dojezdu 200 km a po ujetí 60 km konstatntní rychlostí mi tam skočí dojezd 109, zpočátku jsem se lekl, co se děje, pak člověk pochopí. Taky mne překvapilo, jak rychle zmizeli 2 mm vzorku na zadních pneu, celoroční, tak až koupím letní, uvidím zda je to gumama nebo je problém mezi volantem a sedačkou .
Po 3 měsících najeto 7000 km a nadšení neopadá spíše se zvětšuje. Dojezd naprosto dostačující, většinu pracovních dnů najedu od 50 do 80 km a když jedu dál, tak naplánuju nabíjení a zatím pohoda.V Karlovarském kraji moc elektráčů nejezdí, takže se mi ještě nestalo, že by nabíječka byla obsazená.
Myslím tím nabíječky Čez v Mariánských lázních, Karlovy Vary Jenišov, kaufland Ostrov nebo Rakovník.Dokonce Praha Zličín 2x nabíjeno a ani noha, tedy kolo.Jinak jsem vypozoroval, že v březnu kolem 5 st. se najelo viditelně méně km než v květnu 20 st., rozdíl určitě 40 km dojezdu. Zatím jsem nejdál dojel na jedno nabití 185 km do Prahy na Zličín z Libé u Chebu, nejezdím 80 km/h za kamionem, aspoň 115 a občas si to užít.
Trošku mne štve vrzání ve dveřích u řidiče, Někdy nabiju a jedu s ukazatelem dojezdu 200 km a po ujetí 60 km konstatntní rychlostí mi tam skočí dojezd 109, zpočátku jsem se lekl, co se děje, pak člověk pochopí. Taky mne překvapilo, jak rychle zmizeli 2 mm vzorku na zadních pneu, celoroční, tak až koupím letní, uvidím zda je to gumama nebo je problém mezi volantem a sedačkou .
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
To vrzání je většinou v horním zámku, stačí namazat.
Celoroční pneu je o ničem, nefunguje v létě ani v zimě, odjezdit a zahodit.
Celoroční pneu je o ničem, nefunguje v létě ani v zimě, odjezdit a zahodit.
Re: Můj vůz: Nový člen - BMW i3
Jojo dojezd u BEV je v zimě a létě hodně rozdílný. V tomhle počasí když najedu svých 50 km město a okolí, tak mi ubyde 23% baterie, takže dojezd je v teple v Kia Soul taky parádní.
Audi Q4 Sportback e-tron 50