Můj vůz: Tak je doma... :)
Moderátor: Josef
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
obuté letní pneu?
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
ano letní pneu
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
nokia9500 píše:tak jsem vyzkoušel i ty dálnice dneska Praha - Olomouc většina jízdy byla tempomat 105-110 kmh, dost úseku jen 80 (oprava D1) teplota byla od -1 do +9°, topení jsem nezapinal a jel EcoPro (bez plus)
nabíjení bylo Vystrkov, Ostrovačice a Globus Olomouc
i3 je 60Ah (22kWh)
Jet se s tím takto dá, pravda skoro 5 hodin cesta není moc fajn (běžné auto pojede o 2 hodiny rychleji), já tuhle trasu jezdím radši vlakem 2h20 minut.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
hodiny to byli 4 i s nabíjením, vlak určitě není špatná volba ale zase jet vlakem na sraz EV no
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
že to auto vyrazilo na trasu ve 4:49h ráno a v 8:50h bylo v Olomouci, tj. 4h 1m celkové jízdy i s přestávkama na nabíjení
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Tak to se jelo asi celkem dobře v 5 ráno 4 hodiny odpovídá, 20 min. jedno nabíjení, to nabíjím cca 14 kWh. Mimochodem je fajn že (dočasně) klesla ve Vystrkově cena na polovinu.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
sem tam kamion a omezení ale jinak dobrý, možná kdyby bylo tepleji tak bych dal i 14kWh ale i 12-12,5 kWh stačilo
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Soul má výhodu, že nabíjí stejně rychle v 30°C jako -5°C.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
tak to většina aut které jsem potkal u nabíječek, ale moje i3 se se zimou nekaramadí a s mrazem už vůbec ne
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Ona má s nabíjením problém většina aut hlavně všechny Nissany, i3 a i eGolf. Soul a Ionig mají baterie Li-Pol a ty tenhle problém nemají.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Nekamarádí znamená co? Myslíte DC rychlo, nebo AC? Máte nějaké podklady z měření? Rád bych to porovnal s grafam, které kreslím z dat nasbíranýc při nabíjení z BMW API. Škoda, že z BMW API nemůžu tahat teplotu baterie. To bych mě naprosto geniální podklady.nokia9500 píše:tak to většina aut které jsem potkal u nabíječek, ale moje i3 se se zimou nekaramadí a s mrazem už vůbec ne
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
když je pod 10° tak už to nedává na DC za 10 vteřin (ABB) 0,13 kWh ale třeba 0,09 a když je pod 5° tak 0,07 a když mrzne tak ze začátku 0,05 a za půlkou už jen 0,03
teď v zimě když bylo pod nulou tak mi trvalo cca 40min než jsem dobil do 80% když to skákalo 0.04 a pak přijel Nissan NV200 a jel 0.13 furt
v dubnu když bylo přes 20° tak to jelo 0.13 až do 75% a za 20 min jsem tam natlačil skoro 13kWh
teď v zimě když bylo pod nulou tak mi trvalo cca 40min než jsem dobil do 80% když to skákalo 0.04 a pak přijel Nissan NV200 a jel 0.13 furt
v dubnu když bylo přes 20° tak to jelo 0.13 až do 75% a za 20 min jsem tam natlačil skoro 13kWh
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Bavoráčka za očkování.
https://taborsky.denik.cz/zpravy_region/od-sousedu-bavoracka-za-ockovani-20220208.html
Kód: Vybrat vše
Hlavní cenu v očkovací loterii Horních Rakous "G’impft gewinnt", auto BMW i3, vyhrál Manuel K. ze St. Marienkirchenu
https://taborsky.denik.cz/zpravy_region/od-sousedu-bavoracka-za-ockovani-20220208.html
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Tento týden jsem nabíjel u Aldi a se mnou nabíjela souběžně ID3, asi 3 st. nad nulou a za 30 min nasosal o 5 kW více než i3 . Super je ,že obě auta jeli na DC a bez problému, ikdyž VW o něco rychleji.
Taky se mi na této nabíječce stalo , že se nedalo ukončit nabíjení a tyto nabíječky nemají nouzové vypnutí, musel jsem volat na servis a vypli to na dálku.
Taky se mi na této nabíječce stalo , že se nedalo ukončit nabíjení a tyto nabíječky nemají nouzové vypnutí, musel jsem volat na servis a vypli to na dálku.
BMW i3 94 Ah 99000 km r.v.2018
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Jenže z tohoto se nedozvíme vlastně nic, tedy jak rychle auta nabíjela při jakém % nabití.... ID.3 umí nabíjet dle modelu 85 kW nebo 103 kW max., ale taky při 80% nabijí klidně jen 65 kW, zatímco i3 má max 47 kW a to i při 80%.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
A taky jestli to byla DC>50 kW. Podle toho popisu to vypadá na 50 kW.
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Záleží kde, u Aldi jsou 150 kW i dokonce 300 kW.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Usuzuji z té doby nabíjení 30 minut.
Re: Můj vůz: Tak je doma... :)
Samozřejmě když neznáme parametry nabíjení, může to být i tak, že i3 nabíjelo výkonem 25 kW a ID3 nabíjelo 35 kW na 150 kW nabíječce
Audi Q4 Sportback e-tron 50