Můj vůz: Tak je doma... :)
Moderátor: Josef
Můj vůz: Tak je doma... :)
Splněný sen poněkud dříve než jsem očekával, ale byla to zkrátka nabídka, která se nedala odmítnout.
94Ah, tepelné čerpadlo, 11kW AC, fast DC, navi profesional, kamera - zkrátka výbava dle představ a k tomu ještě něco navíc. Ceníková cena 1 250 000,-
Trochu to musím poléčit, to nejhorší už mám za sebou, výjezd cca za týden - už se nemůžu dočkat
94Ah, tepelné čerpadlo, 11kW AC, fast DC, navi profesional, kamera - zkrátka výbava dle představ a k tomu ještě něco navíc. Ceníková cena 1 250 000,-
Trochu to musím poléčit, to nejhorší už mám za sebou, výjezd cca za týden - už se nemůžu dočkat
Naposledy upravil(a) Jan Čapek dne sob 15. pro 2018 12:39:38, celkem upraveno 1 x.
Důvod: téma přejmenováno
Důvod: téma přejmenováno
Re: Tak je doma... :)
Jj, bylo to oprene na tu pravou stranu, nic zasadniho. Ale pytle venku, takze palubka a atd. Takto to vyjde pro me na akceptovatelnou cenu. Je to rok stare a v podobne konfiguraci jsou za + - 900tis.
Ale taky pro me zaroven podrobnejsi poznani techto stroju - je to smer kterym bych se chtel v budoucnu vydat.
Ale taky pro me zaroven podrobnejsi poznani techto stroju - je to smer kterym bych se chtel v budoucnu vydat.
Re: Tak je doma... :)
Na mobile.de jsem viděl dvě i3 94Ah za 30 tis. EUR s malým nájezdem, to už celkem jde, ale dá se koupit i za 22 tis. EUR i 60Ah REX, to je taky ještě použitelné, holt občas člověk dobije na benzín. Mě se s tím jezdilo dobře i na delší vzdálenost, když si člověk vezme 33 kWh baterii, tak to má nájezd o 50% větší, což není zase o tolik a v řadě případů obě auta skončí na stejné trase na stejných nabíječkách.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak je doma... :)
Tak to léčení bude asi trochu delší připomnělo mi to moje 2 havarovaná auta, Škodu 110, co mi borec nedal přednost a ustřelil z boku přední kufr, auto končilo dole koly a nahoře stěrači, kufr prostě nebyl. Zezadu ale nebylo nic poznat. A Citroen BX, kde mi to borci na služebce naprali v devadesátce nad ránem čelně do svodidel. Auto zezadu krása, nic nebylo poznat, než se obešlo. Zepředu bloknuté jen 1 kolo, ale nárazník v místě nápravy a přední kufr s motorem ukázková deformační zóna v praxi.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Tak je doma... :)
Ani ne, zítra bude montáž palubovky, a kdyby dnes přišly nýtovací matice do prahu, tak můžu přidělat i plasty pod dveře a vyrazit na první elektro race
Re: Tak je doma... :)
Ahoj, gratulace k pěknému kousku. Mám stejnou barevnou kombinaci i kola. Přeji ať se Ti podaří ji dát dohromady. Pokud budeš jezdit kolem Prahy, tak se třeba potkáme
Mimochodem nenaplánujeme nějaký sraz elektromobilistů?
Mimochodem nenaplánujeme nějaký sraz elektromobilistů?
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak je doma... :)
Jeden maličký trojdenní se koná v Ostravě, další veliký bude v rámci Amperu v Brně. Viz Obecné - Srazy, akce - EkoAuto 2018. Amper se pak chystá též, nejvíce lidí bude asi na úterní konferenci http://www.hybrid.cz/pozvanka-konferenc ... mperu-2018
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Tak je doma... :)
No hotovo, čekám už jen na ty matice, přidělat práh, přeleštit a hurá na evidenčku a pro papíry
Re: Tak je doma... :)
Jsem klidně pro srazovaní. Koukal jsem, že na té severní Moravě jste v tomto směru celkem aktivní, to mám z Liberecka krapet z ruky...
Ale o Ampéru celkem vážně uvažuju.
Ale o Ampéru celkem vážně uvažuju.
Re: Tak je doma... :)
Turbo píše:No hotovo, čekám už jen na ty matice, přidělat práh, přeleštit a hurá na evidenčku a pro papíry
Tak gratuluju a užívej autíčka! Dej se pak první dojmy po pár stovkách kilometrů.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Tak je doma... :)
Dobrý den, mohl byste napsat co vše jste měnil a kolik stály díly? Díky.
Re: Tak je doma... :)
Josef: Díky. Loni jsem to měl půjčené a v topicu níže jsme o tom dlouze diskutovali, pak jsem měl spoustu bezesných nocí Takže vím do čeho jdu.
MKM: Nevím jestli vzpomenu na všechno. Některé díly jsou cenově celkem úlet, naštěstí jsem větší část těch drahých sehnal jetých, ale i tak je to cca za 150t dohromady.
4x pytel, pásy, palubka, přední okno, blatník, 2x dveře (zadní byly jen poškrábané, ale sehnal jsem v barvě), komplet plasty prahu, nadkolí, výztuhy, deformační prvky (vosí báně), spodní díl nárazníku, vedení vzduchu, ten vyříznutý práh, disk, těhlice...
A hlavně taky origo BMW 2x lepidlo na karbonové díly cca 15tis.
MKM: Nevím jestli vzpomenu na všechno. Některé díly jsou cenově celkem úlet, naštěstí jsem větší část těch drahých sehnal jetých, ale i tak je to cca za 150t dohromady.
4x pytel, pásy, palubka, přední okno, blatník, 2x dveře (zadní byly jen poškrábané, ale sehnal jsem v barvě), komplet plasty prahu, nadkolí, výztuhy, deformační prvky (vosí báně), spodní díl nárazníku, vedení vzduchu, ten vyříznutý práh, disk, těhlice...
A hlavně taky origo BMW 2x lepidlo na karbonové díly cca 15tis.
Re: Tak je doma... :)
No shánět bych to nechtěl, zvláště když těch aut nejezdí stovky tisíc, ale holt někdo je šikula. Teď v zimě je to ježdění úplně jiné než v teplém počasí, např. jet po dálnici v -10°C rychlostí 120km/h tak člověk moc daleko neujede.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Radovan
- Příspěvky: 1168
- Registrován: sob 05. pro 2015 18:01:29
- Bydliště: Ostrava-Plesná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak je doma... :)
Z Liberecka elektromobilem do Ostravy není problém. Po nabíječkách na evmapa.cz, jen to trochu déle trvá, závisí ovšem na baterce. Chystám se na Ostrava-Košice se 40 kWh baterkou a mělo by to být 370 km s jedním rychlonabíjením v Popradu.
EV Peugeot Ion nový 4/2014 dnes 105 tis. km, 5/2016 ojetý pro ženu 55 tis. (69 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo 10/2013, doma FVE 3,6kWp 9/2009, solární panely Vaillant 6/2010, vrtaná studna 1999, permakulturní zahrada 2017, dřevodům sendvič.panel 2000
Re: Tak je doma... :)
To teda jsou štreky Samozřejmě 40 kWh je už super, podle mě pro 90% lidí. Navíc pokud se posune technologie a auta budou jezdit ve 130 km/h za nějakých 14 kWh, tak to bude paráda, nebudou muset být tak velké baterie a cena aut půjde dolů. S BMW 33 kWh se dá jezdit taky v pohodě, slabota byla ta 22 kWh verze, tam byl docela fajn ten REX.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Tak je doma... :)
Díky moc pro představu mě to stačí, taky jsem o něčem podobném přemýšlel.
Re: Tak je doma... :)
Tak už lítám jak drak
V pátek jsem dostal papíry, včera geometrie, ještě mě trochu vyškolilo DSC (kalibrace snímače úhlu řízení) a už je hotovo.
Velmi příjemně jsem překvapen, že tento můj stroj nemá tak přeposilované řízení, jako měl ten loni půjčený. Asi jsem nebyl sám komu to vadilo (popisoval jsem v tématu vedle) a kluci v BMW si to vzali k srdci.
A zároveň mi přijde, že má možná o chlup slabší rekuperaci, což mi teda nevadilo, ale spousta lidí to považovalo za přehnané a kritizovalo to. To ale můžu změřit. A možná je i krapet dravější, což by šlo taky změřit - porovnat proudovou charakteristiku. A nebo jen o hmotnost REXe méně.
V pátek jsem dostal papíry, včera geometrie, ještě mě trochu vyškolilo DSC (kalibrace snímače úhlu řízení) a už je hotovo.
Velmi příjemně jsem překvapen, že tento můj stroj nemá tak přeposilované řízení, jako měl ten loni půjčený. Asi jsem nebyl sám komu to vadilo (popisoval jsem v tématu vedle) a kluci v BMW si to vzali k srdci.
A zároveň mi přijde, že má možná o chlup slabší rekuperaci, což mi teda nevadilo, ale spousta lidí to považovalo za přehnané a kritizovalo to. To ale můžu změřit. A možná je i krapet dravější, což by šlo taky změřit - porovnat proudovou charakteristiku. A nebo jen o hmotnost REXe méně.
Re: Tak je doma... :)
Mám za sebou test mrazem. Doufám, že pro letošní zimu už definitivně.
Pokud mám být upřímný, tak jsem předpokládal, že pořízený EV zaparkuji na vánoce do garáže a vytáhnu v březnu. Ale není to třeba, je to použitelné i v zimě. Sice poctivá zima není pro EV nejoptimálnější období, ale jezdit se dá.
Minulou neděli výjezd na Jizerku na běžky, ráno u nás -8°C, na Jizerce -13°C, tam auto 3hod stálo, pak start domů -10°C a doma pak -3,5°C trasa 2x 25km, po příjezdu domů prům. spotřeba 18kWh, to mi přijde celkem OK. Režim Comfort (což jezdím v podstatě téměř stále), topení na 18°C. Ale byl slunečný den = slušný solární zisk.
Energeticky nenáročnější jsou samozřejmě ty kratší trasy, kdy je třeba vytopit interiér (a možná i baterie?), to spotřeba atakuje i 30kWh,
Jezdím do práce 10km, k tomu nějaké šolichání po městě, dynamiky vozu si hojně užívám a spotřeba v tomto období je kolem těch 20kWh.
Mám vypozorováno, že kolem 0°C se omezí odběr z baterek, v -10°C už je to dosti výrazné, zeslábne i rekuperace. Dnes už bylo opět mírně nad nulou a i3ka měla výraznější chuť do života než včera kdy lehce mrzlo celý den.
A ještě stojí za zmínku velmi slušný grip, vyjede i na sněhu opravdu hodně.
Jediná komplikovaná záležitost jsou bezrámové dveře, kdy po každém jejich otevření sjede okno o 1cm, při tom prvním za mrazivého ráno to nejsou zrovna moc příjemné zvuky.
Pokud mám být upřímný, tak jsem předpokládal, že pořízený EV zaparkuji na vánoce do garáže a vytáhnu v březnu. Ale není to třeba, je to použitelné i v zimě. Sice poctivá zima není pro EV nejoptimálnější období, ale jezdit se dá.
Minulou neděli výjezd na Jizerku na běžky, ráno u nás -8°C, na Jizerce -13°C, tam auto 3hod stálo, pak start domů -10°C a doma pak -3,5°C trasa 2x 25km, po příjezdu domů prům. spotřeba 18kWh, to mi přijde celkem OK. Režim Comfort (což jezdím v podstatě téměř stále), topení na 18°C. Ale byl slunečný den = slušný solární zisk.
Energeticky nenáročnější jsou samozřejmě ty kratší trasy, kdy je třeba vytopit interiér (a možná i baterie?), to spotřeba atakuje i 30kWh,
Jezdím do práce 10km, k tomu nějaké šolichání po městě, dynamiky vozu si hojně užívám a spotřeba v tomto období je kolem těch 20kWh.
Mám vypozorováno, že kolem 0°C se omezí odběr z baterek, v -10°C už je to dosti výrazné, zeslábne i rekuperace. Dnes už bylo opět mírně nad nulou a i3ka měla výraznější chuť do života než včera kdy lehce mrzlo celý den.
A ještě stojí za zmínku velmi slušný grip, vyjede i na sněhu opravdu hodně.
Jediná komplikovaná záležitost jsou bezrámové dveře, kdy po každém jejich otevření sjede okno o 1cm, při tom prvním za mrazivého ráno to nejsou zrovna moc příjemné zvuky.