Pouze AC nabíjení?
Moderátor: Josef
Re: Pouze AC nabíjení?
Mám bohužel 8kW měnič, což je na fázi pouze 2,6kW s to už je docela málo
Re: Pouze AC nabíjení?
Já nabíjím 2,5 kW výkonem již sedmý rok a podstatně větší kapacitu.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Pouze AC nabíjení?
Kortys píše:Mám bohužel 8kW měnič, což je na fázi pouze 2,6kW s to už je docela málo
Já mám na každé fázi jeden samostatný 2,5kW měnič...
Budete mít nějakou regulaci, když bude oblačno?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Pouze AC nabíjení?
Mám wallbox Olife, ten by to asi měl umět. Na bojler je AzRouter.
Re: Pouze AC nabíjení?
Josef píše:Havrla píše:Vlastne to ani neni slozite.
Zaráží mě, že to je tak jednoduché, tedy všechny modely i3 mají 3f palubní nabíječku, jde jen o konektor?
Jo a ne
60Ah ma 1 ci 2 palubni nabijecky po 15A , pricemz pokud jsou 2 tak jsou spojene paralelne.
94 a 120 Ah ma 1 (ci 2 nabijecky po 15A a (2x 15A), zde kazda pozasena na jednu fazi.
U te 60Ah verze, to pri trose fantazie jde roztrhnout a kazdou nabijecku pozadit na samostatnou fazi, takze vznikne 2 faz.
A ne neni to pouze o vymene konektoru.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Pouze AC nabíjení?
Trochu mimo téma, ta I3 60Ah o které uvažuji má podle budíků 15,9kWh, najeto 85tis, cena 450tis?
Re: Pouze AC nabíjení?
Kortys píše:Trochu mimo téma, ta I3 60Ah o které uvažuji má podle budíků 15,9kWh, najeto 85tis, cena 450tis?
Vybava dokaze udelat poloviny ceny vozu. Teda alespon u noveho to tak bylo.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Pouze AC nabíjení?
Co ta baterie?
Re: Pouze AC nabíjení?
Podle mě tohle auto dává smysl jen na předělání na 120 Ah, což bude stát nemalé peníze, cca 250-300 tis. Kč. Tedy ideální koupit i3 s vadnou baterií za 250 tis. Kč pokud to vůbec lze.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Pouze AC nabíjení?
Je tady jedna za 299tis s 300tis km. Baterie 13,3kW, ale nemá led světla a vůbec horší výbava. A co zbytek pri 300tis km?
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Pouze AC nabíjení?
Imho stav baterie podle budíků je opravdu pouze čistě orientační. SOH se u i3 mění i podle aktuálního stavu nabití baterie a také podle venkovní teploty. Třeba já mám v létě své i3 vyšší kapacitu baterie než v zimě - nemyslím dojezd, ale opravdu SOH...
Baterie 15,9KWh je reálně tak na 100km, bez REXe auto k ničemu (samozřejmě, pokud nebude jezdit 50km denně a spokojíte se s tím, že nikam dál nepojede nikdy)
Baterie 15,9KWh je reálně tak na 100km, bez REXe auto k ničemu (samozřejmě, pokud nebude jezdit 50km denně a spokojíte se s tím, že nikam dál nepojede nikdy)
Re: Pouze AC nabíjení?
Bohužel teď jsou i3 docela drahé, já bych osobně do nějaké 7 let starého i3 nešel, pokud bych chtěl dojezd do těch cca 150 km, tak si koupím skoro novou Mazdu MX-30 kolem 550 tis. Kč.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Pouze AC nabíjení?
A kam dojede tohle ?
Naposledy upravil(a) Havrla dne úte 03. led 2023 15:29:38, celkem upraveno 1 x.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Pouze AC nabíjení?
Josef píše:Podle mě tohle auto dává smysl jen na předělání na 120 Ah, což bude stát nemalé peníze, cca 250-300 tis. Kč. Tedy ideální koupit i3 s vadnou baterií za 250 tis. Kč pokud to vůbec lze.
200tkc jeste porad
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Pouze AC nabíjení?
Kortys píše:Je tady jedna za 299tis s 300tis km. Baterie 13,3kW, ale nemá led světla a vůbec horší výbava. A co zbytek pri 300tis km?
pro zajmavost 13,9 kWh je konec vozove zivotnosti, diagnostika uz pise vyment moduly a nevygeneruje certifikat o stavu baterky.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Pouze AC nabíjení?
@ Josef
Naše prvé čisto elektrické auto. Úplne nová Mazda MX-30 je vybavená ľahkou batériou, ktorá zaisťuje dojazd vhodný pre každodenné jazdenie. Vďaka jedinečnému pocitu z jazdy, ktorý si v Mazde vždy užijete, získate vozidlo, ktoré bolo starostlivo navrhnuté s ohľadom na vaše potreby a životný štýl.
Mazda MX-30
Maximálny výkon (kW/k) 107/145
Maximálny krútiaci moment (Nm) 265
Kapacita batérie (kWh) 35,5
Hmotnosť batérie (kg) 310
Maximálna rýchlosť (km/h) 140
Zrýchlenie 0 –100 km/h (s) 9,7
Spotreba elektrickej energie v kombinovanom cykle (kWh/100 km) 19
Homologovaný dojazd, kombinovaný cyklus (km) 200
Emisie CO₂ (g/km) 0
Naše prvé čisto elektrické auto. Úplne nová Mazda MX-30 je vybavená ľahkou batériou, ktorá zaisťuje dojazd vhodný pre každodenné jazdenie. Vďaka jedinečnému pocitu z jazdy, ktorý si v Mazde vždy užijete, získate vozidlo, ktoré bolo starostlivo navrhnuté s ohľadom na vaše potreby a životný štýl.
Mazda MX-30
Maximálny výkon (kW/k) 107/145
Maximálny krútiaci moment (Nm) 265
Kapacita batérie (kWh) 35,5
Hmotnosť batérie (kg) 310
Maximálna rýchlosť (km/h) 140
Zrýchlenie 0 –100 km/h (s) 9,7
Spotreba elektrickej energie v kombinovanom cykle (kWh/100 km) 19
Homologovaný dojazd, kombinovaný cyklus (km) 200
Emisie CO₂ (g/km) 0
Re: Pouze AC nabíjení?
Havrla píše:A kam dojede tohle ?
IMG_20230103_013441.jpg
To je hodně zajímavé číslo!
Nějaké vlastní know-how? To jsou ty Vaše články s vyšší kapacitou?
Autoservis K+F
+420 776 761 49tři
+420 776 761 49tři
Re: Pouze AC nabíjení?
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Pouze AC nabíjení?
Havrla píše:https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/index.php/s/iwH6BnoWp8wWgxZ
No jeste tam nejankej potencial je.
Krása střídá nádheru!
Je šance že se někdy tato technologie dostane i mezi nás "smrtelníky"?
Autoservis K+F
+420 776 761 49tři
+420 776 761 49tři
Re: Pouze AC nabíjení?
Tomáš2208 píše:Havrla píše:https://cloud.itnaklic.cz/itnaklic/index.php/s/iwH6BnoWp8wWgxZ
No jeste tam nejankej potencial je.
Krása střídá nádheru!
Je šance že se někdy tato technologie dostane i mezi nás "smrtelníky"?
Jo to kdybych vedel, uvidime, kam az na teto ceste dojdeme
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L