Upgrade KLE 1 faze -> 3 faze

Moderátor: Josef

Uživatelský avatar
Havrla
Příspěvky: 617
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Upgrade KLE 1 faze -> 3 faze

Příspěvekod Havrla » sob 28. srp 2021 11:26:30

Ahoj,
Tak jsem mel par veceru cas zacal jsem se venovat skladni nasi Dvoky (rozumej druje I3).
Predstava byla prosta, do zakoupene I3 bez motoru, nabijeni a baterky postavim neco co nekde levne najdu.

Nasel jsem (rozumej koupil jsem):
3fazove KLE a zastrcku s kabelama
Kompletni motor - motor + EME(invertor), kompresor, 1F_KLE, zastrcka s kabelama. Jedna z prvnich generaci. Byl levnej tak co.


No zkratim to, EME a KLE tvori jeden kompaktni celek a neni mozne je mezigeneracne michat. I kdyz to k tomu velmi svadi, konektory sedi, montazni otvory sedi atd....
Pokud se na 60Ah verzi EME pripoji 3faz KLE, vuz se SW sestavi, KLE nefunguje, pricemz napise ze nerozumi zprave od EME.

Chyba CE5420 Signal (specification, KLE, 0x153) undefined, transmitter EME.

Takze jsem to cele pokorne predelal na 1 faz, ktery jsem koupil s motorem,

Dalsi problem EME je sparovano s vozem - imobiliser. A aby jste to sprovoznili, musi byt vuz v sestave jako z fabriky. Blbe je kdyz nejanka jednotka sice funguje, ale ma jiny treba starsi partnumber, tvrdosijne je vyzadovan spravny partnumber, takze jeste musim sehnat "spravne" novejsi 1Faz KLE a doufam ze bude s EME chodit. :-)

Jestli nekdy nekdo prijde na to jak to provoznit rad se poucim kdyz uz jsem prodlouzil ty 12V kabely k 3faz KLE :-)
Mozna jejankou CAN GW. :)


A jeste pridam prolik ke kolegum:
https://www.goingelectric.de/forum/viewtopic.php?f=72&t=69838
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L