Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Moderátor: Josef
Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Dobry deň
Chcem sa Vás popýtať.Otváranie /zatváranie vozidla…
V návode mam napisane ze sa da aktivovať tvz. “Komfortný pristup” ze sa auto samo odomkne/uzamkne po priblížení/vzdialení od auta.
Mam to v nastaveniach nastavené ale nefunguje to tak ako je v popise uvedené ,vzdy musim stlačiť tlačítko na DO rucne a teraz neviem ci mam nieco zle ,pokazené alebo je to zase iba nejakou súčasťou opcie ktorá (ne)bola s vozidlom zakúpená.Funguje to niekomu v takomto režime? Prosim?
A ďalšia otázka parkovacia brzda..Je nutne ju vzdy rucne odbrzdiť ?alebo da to niekde nastaviť aby sa mi automaticky odbrzdovala tak ako som to mal aj v predchadzajucom EVcku??
Dakujem vsetkym…
Chcem sa Vás popýtať.Otváranie /zatváranie vozidla…
V návode mam napisane ze sa da aktivovať tvz. “Komfortný pristup” ze sa auto samo odomkne/uzamkne po priblížení/vzdialení od auta.
Mam to v nastaveniach nastavené ale nefunguje to tak ako je v popise uvedené ,vzdy musim stlačiť tlačítko na DO rucne a teraz neviem ci mam nieco zle ,pokazené alebo je to zase iba nejakou súčasťou opcie ktorá (ne)bola s vozidlom zakúpená.Funguje to niekomu v takomto režime? Prosim?
A ďalšia otázka parkovacia brzda..Je nutne ju vzdy rucne odbrzdiť ?alebo da to niekde nastaviť aby sa mi automaticky odbrzdovala tak ako som to mal aj v predchadzajucom EVcku??
Dakujem vsetkym…
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Zdravim,
mozna by bylo dobre napsat o jak aute se bavite
Obavam se, ze kazdy vyrobce, kazdy model to ma jinak.
mozna by bylo dobre napsat o jak aute se bavite
Obavam se, ze kazdy vyrobce, kazdy model to ma jinak.
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Sme v sekcií BMW i3 ak som si dobre vsimol,ak som nieco neprehliadol…
Tyka sa to i3..
Tyka sa to i3..
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Mám to tak, že mám klíčky v kapse a když sáhnu na kliku, auto se odemkne.
Když ale odcházím (klíčky opět v kapse), musím sáhnout na kliku (kde jsou rýhy) a auto se zamkne. Když na rýhách podržím prst déle, auto zamkne a zatáhne okénky.
Při otvírání mohu také sáhnout na rýhy a držet, pak se odemkne a stáhnou okénka.
To vše s klíčky v kapse. Když je nechám v autě, neudělá naštěstí nic
Když ale odcházím (klíčky opět v kapse), musím sáhnout na kliku (kde jsou rýhy) a auto se zamkne. Když na rýhách podržím prst déle, auto zamkne a zatáhne okénky.
Při otvírání mohu také sáhnout na rýhy a držet, pak se odemkne a stáhnou okénka.
To vše s klíčky v kapse. Když je nechám v autě, neudělá naštěstí nic
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Tak asi zase nejaka lotrovina ..Kľučky mam hladké,nemam na nich ziadne ryhy takze opet asi nieco co sa dokupovalo.Povodne som si myslel ze auto je takmer v plnke keďže to ma HK a elektrické strešné okna a kopec asistentov ale zrejme som sa mýlil.Ked tak čítam tak stale bolo co prikupovat.DAB radio za príplatok…komfortne otváranie zrejme za príplatok a predpokladam ze aj automatická ručná brzda za príplatok..,
Naposledy upravil(a) reno dne čtv 26. srp 2021 7:55:11, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Tak za to asi nemůže BMW nebo i3, ale tvoje neznalost, ne? IMHO se jednu dobu dokupovalo i 3 fázové 11KW nabíjení
Jak se co pozná bez znalosti BMW VIN decoderu:
Komfortní přístup: na kličkách u předních dveří "výstupky"
Udržování jízdního pruhu: vlevo na volantu 4 tlačítka
Další asistenty: tlačítko výstražných blinkrů rozděleno na dvě (blinkry, ikona auta)
Premium sound system: nápisy na reproduktorech + reproduktor uprostřed palubní desky
3F AC 11KW nabíjení: všechny piny v CCS konektoru obsazeny
Bez možnosti DC nabíjení: chybí spodní dva piny v nabíjecím konektoru
Tepelné čerpadlo: není u REX verze, u verze "neREX" podle vyhřívání sedaček
Jak se co pozná bez znalosti BMW VIN decoderu:
Komfortní přístup: na kličkách u předních dveří "výstupky"
Udržování jízdního pruhu: vlevo na volantu 4 tlačítka
Další asistenty: tlačítko výstražných blinkrů rozděleno na dvě (blinkry, ikona auta)
Premium sound system: nápisy na reproduktorech + reproduktor uprostřed palubní desky
3F AC 11KW nabíjení: všechny piny v CCS konektoru obsazeny
Bez možnosti DC nabíjení: chybí spodní dva piny v nabíjecím konektoru
Tepelné čerpadlo: není u REX verze, u verze "neREX" podle vyhřívání sedaček
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Vsetko co tu píšeš som vedel okrem prvého a posledného bodu.…V podstate som mal 3 nemenne priority rex+vyhrievanie+dc nabijanie a to mam ,vsetko nad rámec vrátane strechy a HK a vsetkych tých asistentov je uz akoby bonus… a keby to malo to DAB+ komf.otváranie tak by to bol este vacsi
A k tej parkovacej brzde nahodou nevies nic?Ne/robili sa s automatikou?
A k tej parkovacej brzde nahodou nevies nic?Ne/robili sa s automatikou?
Naposledy upravil(a) reno dne sob 28. srp 2021 7:12:05, celkem upraveno 1 x.
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
pokud máš zapnutý pás tak se parkovací brzda sama odbrzdí při rozjezdu
BMW i3 94Ah
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Ahoj
Aha….skusim.
Ak to bude tak musim zmeniť štýl.Väčšinou si sadnem ,výrazim a pas dávam az ako posledny a za jazdy…
Dakujem
Aha….skusim.
Ak to bude tak musim zmeniť štýl.Väčšinou si sadnem ,výrazim a pas dávam az ako posledny a za jazdy…
Dakujem
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Co se tyce rucni brzdy.
Me se Volvo chova uplne stejne pri odbrzdovani, vyzaduje slapnout na brzdu, ktyz to ignoruju nakonec v pudu sebezachovy odbrzdi
Nicmene to pouzivam jak je psano, nebot mam za to, ze i pri odbrzdeni to servo musi prekonat velkou silu, ktera pri seslaple brzde je menci. Tzn neslapnu na brzdu = zkracuji zivotnost.
Me se Volvo chova uplne stejne pri odbrzdovani, vyzaduje slapnout na brzdu, ktyz to ignoruju nakonec v pudu sebezachovy odbrzdi
Nicmene to pouzivam jak je psano, nebot mam za to, ze i pri odbrzdeni to servo musi prekonat velkou silu, ktera pri seslaple brzde je menci. Tzn neslapnu na brzdu = zkracuji zivotnost.
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Tak rucna je automaticka ,odblokuje sa pri rozbiehaní iba pri zapnutom pase,vyskúšané..Dakujem za radu…
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Jste si tím jistý? Mám neREX verzi s vyhříváním sedaček. Znamená to, že bych TČ měl mít?Mishaczech píše:Tepelné čerpadlo:u verze "neREX" podle vyhřívání sedaček
-
- Příspěvky: 141
- Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Pokud máš "Packet Charging" tak ano...
Paket Charging ZIC
Obsahuje volitelnou výbavu:
- 494 Vyhřívání předních sedadel
- 4T9 Tepelné čerpadlo (neplatí pro REX model)
- 4U6 Třífázové rychlonabíjené střídavým proudem
- 4U7 Rychlonabíjení stejnosměrným proudem
Nicméně doporučuji vždy použít nějaký VIN decoder, který podle VIN ukáže výbavu daného vozu. Používám třeba https://www.mdecoder.com...
Paket Charging ZIC
Obsahuje volitelnou výbavu:
- 494 Vyhřívání předních sedadel
- 4T9 Tepelné čerpadlo (neplatí pro REX model)
- 4U6 Třífázové rychlonabíjené střídavým proudem
- 4U7 Rychlonabíjení stejnosměrným proudem
Nicméně doporučuji vždy použít nějaký VIN decoder, který podle VIN ukáže výbavu daného vozu. Používám třeba https://www.mdecoder.com...
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
reno píše:Tak rucna je automaticka ,odblokuje sa pri rozbiehaní iba pri zapnutom pase,vyskúšané..Dakujem za radu…
Ruční automatická brzda se nechá snad u všech aut odblokovat jejím stisknutím dolů, aniž bych musel zapínat pas. Předpokládám, že BMW_i3 to má stejně...
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Áno,da..
Ja ručnú brzdu nepoužívam .ked vypnem auto tak dám parking mód a neriešim ručnú brzdu ale manzelka vzdy vzdy zatiahne ručnú brzdu a potom ju zabúdam rucne vypnut..priputavam sa az ked vybehnem z garaze ,zatial nemam branu na diaľkové..
Ja ručnú brzdu nepoužívam .ked vypnem auto tak dám parking mód a neriešim ručnú brzdu ale manzelka vzdy vzdy zatiahne ručnú brzdu a potom ju zabúdam rucne vypnut..priputavam sa az ked vybehnem z garaze ,zatial nemam branu na diaľkové..
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Tak jsem zase objevil ameriku, ten figl s zapnutym pasem opravdu funguje
Dikes
Dikes
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Potvzuji, taky mi to funguje. Nevěděl jsem. DíkyHavrla píše:Tak jsem zase objevil ameriku, ten figl s zapnutym pasem opravdu funguje
Dikes
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Jak je to opačně? Když vypnu auto, zabrzdí se automaticky ruční brzda, nebo musím jen ručně?
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Ava píše:Jak je to opačně? Když vypnu auto, zabrzdí se automaticky ruční brzda, nebo musím jen ručně?
no da se P, to zamkne diferencial a hotovo jenom se zbytecne pak namahaj sylenbloky na motoru
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Komfortný pristup+ parkovacia brzda
Áno tak to presne je ,aj to tak robim aj ked manzelka to este dupĺuje aktiváciou ručnej brzdy.
Myslite ze poloha “P” ma dostatočnú silu aj na dokonale zabrzdenie vozidla v prípade parkovania vozidla v kopci?
A este ked sme uz pri tom ktosi kdesi spominal ,pisal,hovoril ze pouzivanie polohy “p” miesto ručnej brzdy je vraj autu skodlive u spalovakov s automatom ale neviem co je na tom pravdy a neviem ci to obecne plati aj u električiek.
Dik za vaše nazory..
Myslite ze poloha “P” ma dostatočnú silu aj na dokonale zabrzdenie vozidla v prípade parkovania vozidla v kopci?
A este ked sme uz pri tom ktosi kdesi spominal ,pisal,hovoril ze pouzivanie polohy “p” miesto ručnej brzdy je vraj autu skodlive u spalovakov s automatom ale neviem co je na tom pravdy a neviem ci to obecne plati aj u električiek.
Dik za vaše nazory..