Degradace baterie

Moderátor: Josef

FilmX
Příspěvky: 24
Registrován: stř 16. kvě 2018 7:49:00

Degradace baterie

Příspěvekod FilmX » pon 28. říj 2019 21:27:52

Tak jsem dnes pro zajimavost kouknul do "hidden menu" na kapacitu baterie.
Rovnych 17kWh.
i3 REX 60 AH 2014, 41 000km, prevacne DC nabijeni. Jak jste na tom vy ?
Tesla model S 100D, BMW i3 60Ah REX, NIssan Leaf 24kWh
Mishaczech
Příspěvky: 82
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Degradace baterie

Příspěvekod Mishaczech » úte 29. říj 2019 6:55:03

55.500km, 28.3 kWh (baterie nabita na 100%) (94Ah verze)
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 390
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Degradace baterie

Příspěvekod stejk » úte 29. říj 2019 8:01:34

1.png

i3 60 Ah 2015, 30 000km, prevažne AC rychle nabijeni od 22.000km, co se dělo před 22.000km nevím
dracekvo
Příspěvky: 539
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Degradace baterie

Příspěvekod dracekvo » úte 29. říj 2019 9:00:09

A pro nás neznalé. Jaká je výchozí kapacita při koupi nového?
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 81 tis. km)
Uživatelský avatar
Martin TM3 LR
Příspěvky: 195
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Degradace baterie

Příspěvekod Martin TM3 LR » úte 29. říj 2019 11:15:45

i3 94 AH 2017 71.000km 29.1

U nove 29.7
TM3 LR - 22000 el.kilometrů
BMW i3 94Ah 63000 el. kilometrů
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 390
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Degradace baterie

Příspěvekod stejk » úte 29. říj 2019 12:12:54

dracekvo píše:A pro nás neznalé. Jaká je výchozí kapacita při koupi nového?

i3 60 Ah: 22 (18.8 usable) kWh
i3 94 Ah: 33 (27.2 usable) kWh
i3 120 Ah: 42.2 (37.9 usable) kWh
nokia9500
Příspěvky: 380
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Degradace baterie

Příspěvekod nokia9500 » sob 02. lis 2019 16:48:09

2015, 60 Ah, najeto 54t km ... do teď převážně DC dobíjení
Přílohy
20191024_210510.jpg
BMW i3 60Ah, 37.000 e-km
Tesla X LR, 4.000 e-km
Havrla
Příspěvky: 119
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Degradace baterie

Příspěvekod Havrla » sob 02. lis 2019 22:04:46

I3 REX 2015
Koupeno pri 24tkm, nabijeno prevazne doma prez noc 12A, Jezdeno spis Comfort a v souladu s dostupnou dynamikou vozu.
Aktualne 17,1 pri 56tkm a 18% nabiti, ale jeste v pondeli tam bylo 17,9 :-)
Pri 52tkm v BMW diagnostika uvadela -1% ubytek
Havrla
Jezdive: BMW i3REx; Volvo V70 T6; Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Miskovskyo
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 19. pro 2019 12:35:23

Re: Degradace baterie

Příspěvekod Miskovskyo » čtv 19. pro 2019 12:46:36

Dotázek... jak se prosím dostanu do menu, abych zjisti, jak je na tom baterie?? Děkuji
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 390
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Degradace baterie

Příspěvekod stejk » čtv 19. pro 2019 12:55:22

Miskovskyo píše:Dotázek... jak se prosím dostanu do menu, abych zjisti, jak je na tom baterie?? Děkuji

https://bmwi3owner.com/2016/01/secrets/

Kód: Vybrat vše

hidden information is probably accessed by long pressing the trip reset button for more than 10 seconds. When the hidden menu system appears it has only four choices and you can iterate through them using the trip button.
If you go to the last one called ‘Unlocking’ and then long press the trip button to select it you will be asked for a code. Add the numbers in your VIN together (e.g. if you have XX12345 your code is 1+2+3+4+5=15) and click the trip button an equal number of times and then long press again. Voilà!


https://www.youtube.com/watch?v=ELT5b2YWL58&feature=youtu.be&t=19

Jednotlivé kroky:
1) držet boční tlačítko po dobu cca 10 sekund, dokud se nezobrazí nabídka (01 Identification, 02 System test)

2) stisknout a držet tlačítko pro vstup do první nabídky 01 Identification

3) dvakrát krátce stisknout tlačítko. Uvidíte nabídku VIN.

4) Provedete sčítání posledních pěti číslic (ve videu sčítá číslice 8 + 5 + 4 + 7 +8). Součet posledních pěti číslic je "tajný kód" pro otevření menu v následujícím kroku (ve videu sečtením získal tajný kód číslici 32). U kažného vozu je tato číslice odlišná (protože se liší VIN)

5) držte tlačítko pro návrat do hlavního menu

6) mačkejte tlačítko až položku 10 Unlock

7) držte tlačítko pro vstup do nabídky Unlock

8) mačkáním tlačítka zvyšujte hodnotu CODE až na číslici "Tajného kódu" získaného z kroku číslo 4) (ve videu namačkal číslici 32)

9) držte tlačítko pro zadání tajného kódu a odemčení zamknutých položek menu

10) mačkáním tlačítka se v menu přesuňte na položku 13 Fuel Tank/Battery

11) podržením tlačítka vstupte do této položky

a konečně poslední krok
12) mačkáním tlačítka se přesuňte na položku číslo 08 Batt. Kapa. Max
Havrla
Příspěvky: 119
Registrován: úte 24. zář 2019 21:01:45
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Degradace baterie

Příspěvekod Havrla » čtv 19. pro 2019 13:55:11

Alternativne dle clanku od Stejna sprovoznit grafovani telemetrickych dat vozu ;-)
Havrla
Jezdive: BMW i3REx; Volvo V70 T6; Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Miskovskyo
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 19. pro 2019 12:35:23

Re: Degradace baterie

Příspěvekod Miskovskyo » čtv 19. pro 2019 15:26:34

Ok, super... dekuji
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 390
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Degradace baterie

Příspěvekod stejk » pát 20. pro 2019 8:40:48

Miskovskyo píše:Ok, super... dekuji

Jestli zvažujete pořízení již jetého staršího vozu, tak berte v úvahu, že existuje něco jako viewtopic.php?f=12&t=589 A tak pokud prodávající deklaruje příliš vysoké SoC MAX u staršího vozu, může se z jeho strany jednat o úmyslné uvedení v omyl.
Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 390
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Degradace baterie

Příspěvekod stejk » ned 01. bře 2020 20:59:20

Uživatelský avatar
stejk
Příspěvky: 390
Registrován: ned 16. pro 2018 5:31:05

Re: Degradace baterie

Příspěvekod stejk » úte 05. kvě 2020 3:51:46