Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Moderátor: Josef

Mishaczech
Příspěvky: 47
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » ned 08. zář 2019 11:08:17

Josef píše:A není to málo 20" Antone Pavloviči? :)


Tak já jsem chtěl do CZ TP dopsat to, co bylo v AT TP a je to standard na I3.
To že bych tam 20 nedal už jen proto jak je to tvrdý na 19 je asi jasný. Mimo jiné mi tam chyběl i rozměr 175/19 na zadní nápravě a ty tam právě mám. Takže hlavní důvod byl ten, aby v případě nehody mi pojišťovna nekrátila plnění z důvodu "neschválených" pneu. Chybu udělali při přihlášení, kde mi opsali jen polovinu :-(
Marek71
Příspěvky: 2
Registrován: stř 11. zář 2019 10:15:11

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Marek71 » stř 11. zář 2019 10:53:30

Ahoj, dotaz pro majitele...

Je možné v i3 nějak nastavit sílu rekuperace? Jde mi o to, že jak je člověk zvyklý se spalovákem, že to plachtí, jestli toto chování lze nastavit i u i3 namísto toho brždění při uvolnění pedálu. Nebo je to závislé na režimu (Comfort, Eco...)? A nebo se to dá nějak nastavit přes kódování?

Když auto nastartuju, zařadím "D" (nebo i "R"), auto stojí nebo jako u klasickéhu automatu, se auto pomalu rozjede? Jsem zvyklý, že se auto rozjede, pak při parkování používám jenom brzdu na pomalé manévre, přijde mi to bezpečnější mít nohu na brzdě, když třeba natěsno couvám do řady aut.

Auto nemám, ale předběžně uvažuji o koupi, jako auto pro manželku, druhé auto do rodiny. Ale až třeba na jaře, je předpoklad, že pak se bude dá sehnat už i verze 94Ah pod půl milionu, tu slabší nechci. Díky.
Uživatelský avatar
Martin i3
Příspěvky: 104
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Martin i3 » stř 11. zář 2019 12:01:31

Nejde menit rekuperace jen pomoci prenastaveni jizdnich rezimu ale ja od te doby co pouzivam jeden prdal tak bych to ani nijak jinak nechtel, je to navykovy a clovek si zvykne hned.

A kdyz se zaradi tak stoji .
BMW i3 94Ah, 48.000 e-km
mopadzi
Příspěvky: 11
Registrován: stř 22. kvě 2019 7:59:01

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod mopadzi » stř 11. zář 2019 12:13:03

jsou pro šířky 175 a 155 stejný ráfky?
mám šířky 155 na všech kolech a budu muset koupit nový letní...
BMW i3 94Ah
nokia9500
Příspěvky: 203
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » stř 11. zář 2019 12:29:15

souhlas s Martinem, ještě dodám když se naučíte pedál "dávkovat" tak lze najít i poloha kde to tzv. plachtí

add kola: na 5.5J ráfku prý drží i 155 pneu...někdo to tady na fóru psal cca rok zpátky, já jsem nezkoušel, protože mám 175 pneu ještě zásobu :)
BMW i3 60Ah, 25.000 e-km
Mishaczech
Příspěvky: 47
Registrován: stř 10. črc 2019 8:18:43

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Mishaczech » stř 11. zář 2019 12:45:03

Martin i3 píše:A kdyz se zaradi tak stoji .


Pokud se nestojí Z KOPCE, to pak jede. Což mi třeba vadí, že musím stát na brzdě. Do kopce to necouvá a zůstane to stát...

Plachtění jde simulovat zařazením "N", ale prakticky k tomu jak píše Nokia a Martin není důvod. I moje přítelkyně se s tím naučila jedním pedálem a naopak je to mnohem přirozenější.
Marek71
Příspěvky: 2
Registrován: stř 11. zář 2019 10:15:11

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Marek71 » stř 11. zář 2019 13:08:20

Já se právě ptám kvůli manželce, ona by s tím většinou jezdila. Já bych si asi zvykl v pohodě.
dracekvo
Příspěvky: 282
Registrován: ned 25. bře 2018 7:47:00

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod dracekvo » stř 11. zář 2019 14:09:04

Ono to do kopce stojí, ale furt jde proud do motoru. Lepší je šlápnout na tu brzdu. To se pak motor vypne. Jestli se to teda chová jak u iona.
A na plachtění by se mi líbilo tlačíto na volantu. Přece jen řadit D-N není moc pohodlné a hledat tu správnou polohu pedálu taky moc ne. Jedině že by v té poloze byla mírná aretace.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 68 tis. km)
Uživatelský avatar
Martin i3
Příspěvky: 104
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Martin i3 » stř 11. zář 2019 20:53:15

Marek71 píše:Já se právě ptám kvůli manželce, ona by s tím většinou jezdila. Já bych si asi zvykl v pohodě.


Moje si zvykla sakra rychle :-)
BMW i3 94Ah, 48.000 e-km
Uživatelský avatar
Martin i3
Příspěvky: 104
Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
Bydliště: Kozomín-Praha východ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Martin i3 » stř 11. zář 2019 20:56:16

nokia9500 píše:souhlas s Martinem, ještě dodám když se naučíte pedál "dávkovat" tak lze najít i poloha kde to tzv. plachtí

add kola: na 5.5J ráfku prý drží i 155 pneu...někdo to tady na fóru psal cca rok zpátky, já jsem nezkoušel, protože mám 175 pneu ještě zásobu :)



Jojo na zimu mam na rafku vzadu 155.
BMW i3 94Ah, 48.000 e-km
nokia9500
Příspěvky: 203
Registrován: pát 03. srp 2018 21:21:16
Bydliště: Praha - západ

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nokia9500 » stř 11. zář 2019 22:51:57

Martin i3 píše:
nokia9500 píše:souhlas s Martinem, ještě dodám když se naučíte pedál "dávkovat" tak lze najít i poloha kde to tzv. plachtí

add kola: na 5.5J ráfku prý drží i 155 pneu...někdo to tady na fóru psal cca rok zpátky, já jsem nezkoušel, protože mám 175 pneu ještě zásobu :)



Jojo na zimu mam na rafku vzadu 155.


u turbine 429 (u vozu z profilovky) jsou taky disky 5J vpředu a 5.5J vzadu ?
BMW i3 60Ah, 25.000 e-km
mvh
Příspěvky: 1
Registrován: stř 18. zář 2019 8:38:55

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod mvh » stř 18. zář 2019 9:24:02

Ahoj,

tak jsem dalsi v rade nadsencu do elektromobility. Merim 204cm, takze vetsina aut je pro mne nepouzitelna. Po delsi dobe hledani a cekani na slibene nove modely jsem se rozhodl pro ojetou i3. Sice mi na ni vadi par veci (zadni dvere, tvrdy kola, maly kufr, vysoko nohy - kdyz uz se mi lepe nastupuje do vyssiho auta, tak to zase neguje vyssi podlaha pod chodidlama. pro me by bylo lepsi aby baterie zacinala az pod sedackou) tak pozitiva prevazujou. Ted jsem ji mel na tyden zapujcenou a navrat do spalovaku je hroznej. Takze moje predstava je koupit ojetou z nemecka (vetsi vyber, vice vybavy za mene penez) a jezdit s ni nez bude na trhu neco pouzitelnejsiho.

Nemam s dovozem z DE zadne zkusenosti, jen jsem neco precetl na netu, ze autohaus to odhlasi, ja si na nejakem urade koupim prevozni znacku a doma to prihlasim. Jen nevim jak to zaplatim, kdyz cena bude 24-27 tis. euro. Cetl jsem, ze v hotovosti muzu dat jen do 10k eur. Kdyz to poslu z uctu tak zase budu riskovat posilat dopredu penize za neco co jsem nevidel nekomu koho neznam a kdyz tam pojedu okouknu tak jim asi nebude stacit ze jsem to teprve odeslal takze zbyva jet tam na dvakrat?

samozrejme muzu si to nechat dovezt od profika, ale chtel jsem to zkusit sam.

Take spekuluji s vybavou, rad bych samozrejme max, zejmena tepelko, dr.assist+, harman, eukalypt, kuzi nechci atd, ale koukam, ze pokud neco ozelim cena vyrazne spadne. Takze resim, jestli nezaplatim za nejakou "ficuru" kterou nakonec vubec nepouziju

Rok vyroby 2017, bat. 94Ah barva bila nebo modra.

Jeste by me zajimalo jestli sklenena strecha pridava nebo ubira nejake cm v interieru (pri mych rozmerech resim kazdy cm)

diky za komentare
nanano
Příspěvky: 18
Registrován: stř 17. dub 2019 9:49:03
Bydliště: Brandýs n. Labem

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod nanano » stř 18. zář 2019 10:05:07

Tak kdo by měl zájem o i3, tak mi kolega říkal, že ty co jsou po 3letých operačních leasingách máme k dispozici od 500kKč s DPH (možnost odečtu DPH). Ať tady nepáchám reklamu, tak možno se ozvat. Jde o modely BEV, s Rexem jsou stále asi výhodnější v DE. A jsou to 60Ah
BMW i3 60Ah REX, black, 2016
od 6/2019 zatím najeto 2.800km
Uživatelský avatar
Karel
Příspěvky: 220
Registrován: stř 01. srp 2018 12:06:03
Bydliště: Praha

Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...

Příspěvekod Karel » stř 18. zář 2019 10:43:26

mvh píše:Ahoj,

tak jsem dalsi v rade nadsencu do elektromobility.

Nemam s dovozem z DE zadne zkusenosti, jen jsem neco precetl na netu, ze autohaus to odhlasi, ja si na nejakem urade koupim prevozni znacku a doma to prihlasim. Jen nevim jak to zaplatim, kdyz cena bude 24-27 tis. euro. Cetl jsem, ze v hotovosti muzu dat jen do 10k eur. Kdyz to poslu z uctu tak zase budu riskovat posilat dopredu penize za neco co jsem nevidel nekomu koho neznam a kdyz tam pojedu okouknu tak jim asi nebude stacit ze jsem to teprve odeslal takze zbyva jet tam na dvakrat?

samozrejme muzu si to nechat dovezt od profika, ale chtel jsem to zkusit sam.

diky za komentare


Ja bych si o vyhlidnutem autu z netu nejprve od prodejce zjistil co nejvic informaci. Domluvil bych osobni prohlidku, kde bych vse proveril, hlavne aktualni stav kapacity baterie (nejlepe vlastnim obd). Pokud bych se pro auto rozhodl hned, tak bych na miste zaplatil pri podpisu kupni smlouvy hotove jen zalohu. Zbytek bych zaplatil prevodem z uctu az po dovezeni auta domu.
Renault Fluence Z.E. 2012, tachometr 29900km
Brammo Enertia Plus 2013, tachometr 10500km
Peugeot E-Vivacity 2012, tachometr 1200km
Od roku 2016 celkem najeto přes 18000 elektrických km!