Kapacita po 189tkm
Moderátor: Josef
Kapacita po 189tkm
Našel jsem zajímavý report o stavu baterie u i3 z roku 2017 (94Ah) a najetými 189000km
Re: Kapacita po 189tkm
Stejnou technologii mám v Mini Cooperu a po 20 tkm s AC nabíjením krásných SoH 98% (dle electrified). Za mě spokojenost.
Re: Kapacita po 189tkm
U auta s 20tkm by to bylo smutné, kdyby to bylo jinak.
Co jsem zkoušel i3-ky (a že jich už pár bylo) přes secret menu, tak snad všechny měly vždy větší než nominální kapacitu, ale byly to všechno auta do 50tkm.
Co jsem zkoušel i3-ky (a že jich už pár bylo) přes secret menu, tak snad všechny měly vždy větší než nominální kapacitu, ale byly to všechno auta do 50tkm.
Re: Kapacita po 189tkm
To je slušný na 190 tis. km., zvláště při tak malé baterii.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kapacita po 189tkm
Josef píše:To je slušný na 190 tis. km., zvláště při tak malé baterii.
No dovolim si protipol vozu pred upgradem:
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Kapacita po 189tkm
Jo, každá baterie je jiná, obzvlášť nabíjení malých baterií na DC je znát.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Kapacita po 189tkm
Havrla píše:Josef píše:To je slušný na 190 tis. km., zvláště při tak malé baterii.
No dovolim si protipol vozu pred upgradem:
Tak to mohl ještě chvíli vydržet a jet to reklamovat...
To 94Ah?
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1061
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Kapacita po 189tkm
Josef píše:To je slušný na 190 tis. km., zvláště při tak malé baterii.
Nikde není řečeno, že je v tom autě první originální baterie..