Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Moderátor: Josef
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Zrovna v tomto testu jsou auta hned u sebe, takže lze porovnat v reálu Zoe a i3.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
50kWh baterie je určitě pádný argument, stejně jako spalovací předělávka vs od základu navrhnutý BEV. Záleží na tom, co kdo preferuje.
Koupit si Renaulta z důvodu obav drahého servisu u BMW je hloupost. Většina běžných dílů bude na toho Rencka možná za větší peníze. Navíc není důvod jezdit s i3 do autorizáku.
Koupit si Renaulta z důvodu obav drahého servisu u BMW je hloupost. Většina běžných dílů bude na toho Rencka možná za větší peníze. Navíc není důvod jezdit s i3 do autorizáku.
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1071
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Havrla píše:BMW ma 39
Muzes mit sebevetsi baterku, a je ti k prdu.
Prirovnani, ma Tatra ma 82L nadrz, prezto ji kamarad dokaze vyjet cestou do Brna
96článkůx 96Ah x 3,7 V = 34 kWh a to se bavíme o celkové kolik je využitelná a navíc v ojetině ? 39 kWh má možná verze 120 Ah .
Zoe navíc bere přece méně, tak proč by byla větší baterka k prdu, reálně ujede ZOE 50 kWh minumálně o 100 Km více i v zimě, v léte to bude o 150-200 Km více.
Ale je fakt , že záleží na použití, pokud je kolega bohatý nadšenec BMW , k bude mít I3 ke své sbírce M Bavoráků, na cesty do práce a nákupy tak OK taky bych vzal I3.
Pokud bude chudý a nadšenec do EV jako já, tak s tím autem bude jezdit pořád i delší trasy a bude chtít bez obav dojet, co nejméně nabíjet na drahých DC nabíječkách a mít jistotu nového auto , tak půjde zo ZOE.
Ty auta mají společné je to že jsou na elektřinu a stojí podobné peníze, jinak postrádá dotaz, jaké koupil samozřejmě logiku.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Jasně, že za stejné peníze je lepší nový ZOE, než ojetý i3 na konci záruky nebo bez. A hlavně ZOE má AC 22kW
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Citigo e IV píše:Havrla píše:BMW ma 39
Muzes mit sebevetsi baterku, a je ti k prdu.
Prirovnani, ma Tatra ma 82L nadrz, prezto ji kamarad dokaze vyjet cestou do Brna
96článkůx 96Ah x 3,7 V = 34 kWh a to se bavíme o celkové kolik je využitelná a navíc v ojetině ? 39 kWh má možná verze 120 Ah .
Zoe navíc bere přece méně, tak proč by byla větší baterka k prdu, reálně ujede ZOE 50 kWh minumálně o 100 Km více i v zimě, v léte to bude o 150-200 Km více.
Ale je fakt , že záleží na použití, pokud je kolega bohatý nadšenec BMW , k bude mít I3 ke své sbírce M Bavoráků, na cesty do práce a nákupy tak OK taky bych vzal I3.
Pokud bude chudý a nadšenec do EV jako já, tak s tím autem bude jezdit pořád i delší trasy a bude chtít bez obav dojet, co nejméně nabíjet na drahých DC nabíječkách a mít jistotu nového auto , tak půjde zo ZOE.
Ty auta mají společné je to že jsou na elektřinu a stojí podobné peníze, jinak postrádá dotaz, jaké koupil samozřejmě logiku.
trvam na 39 I3 rok vyroby 2013
A navic I3 - 125kW
Hele kup si co se ti libi, nekde si to pujc svez se v tom aspon 3 dny a pak sam uvidis. Me na ty I3 taky nektery veci serou, ale v globale je to pro me uzasne auto, treba uz jenom to ze nekoroduje
Havrla
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Jezdive: BMW i3 REx; BMW I3, Volvo V70 T6; TM3, Tatra T700-II.
Nejezdive: Tatra 613-4; Skoda 105L
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
A nebo 135kW
Ale je to tak, i3 a Zoe jsou pro poměrně zásadně odlišné řidiče, je to potřeba vyzkoušet.
Ale je to tak, i3 a Zoe jsou pro poměrně zásadně odlišné řidiče, je to potřeba vyzkoušet.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
ponúkam iné pohľady - 72+ rokov, nutnosť voziť so sebou invalidńý vozík, rysuje sa potreba úpravy - otočnej sedačky spolujazdkyne.
i3 napriek všetkým výhradám muselo zvíťaziť, pretože tie "blbé dvere" ktoré umožnia aj montáž žeriavu/zdviháka/montáž sedačky s kolieskami.
a je vymaľované. do zoe ten vozík nakladám na tri doby, v fiate 2020 tretie bočné dvere sú finančne úplne mimo, ...
i3 napriek všetkým výhradám muselo zvíťaziť, pretože tie "blbé dvere" ktoré umožnia aj montáž žeriavu/zdviháka/montáž sedačky s kolieskami.
a je vymaľované. do zoe ten vozík nakladám na tri doby, v fiate 2020 tretie bočné dvere sú finančne úplne mimo, ...
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Jaký je cca dojezd u i3 60AH? Je šance v zimě s topením v městském provozu 100km?
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Podle mě bude hodně záležet na stavu baterie a taky hlavně na stylu jízdy, tedy v zimě 100 km v kuse je něco úplně jiného než 100km s 4-mi hodinovými přestávkami.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Přesně tak ho používám. Už 4 roky. Těch 100 km zatím vždycky zvládl i v zimě a ekopro, ale ta moje remcá, že se bojí atd. a radši by s delším dojezdem. Líbí se mi samozřejmě Tesla Y, BMW i4 (asi) ale všechno je větší a na Prahu je asi i3 naprostý ideál. A větší nepotřebuji, na dlouhé cesty mám něco jiného.
Takže spíše přemýšlím o nové i3 (120 Ah, tep. čerpadlo, AC 11 kW, DC nabíjení, vyhřívaná sedadla) a zarazily mne ceny. V Česku nabídka od BMW 1,4 mil a v Německu (Pasov) :
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 3f2aad52c5
To je dramatický rozdíl u nového auta se stejnou výbavou.
1 439 044 Kč v Česku proti 895 600 Kč v Německu.
Máte někdo zkušenost s koupí nového auta v Německu? Je to složité?
Takže spíše přemýšlím o nové i3 (120 Ah, tep. čerpadlo, AC 11 kW, DC nabíjení, vyhřívaná sedadla) a zarazily mne ceny. V Česku nabídka od BMW 1,4 mil a v Německu (Pasov) :
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 3f2aad52c5
To je dramatický rozdíl u nového auta se stejnou výbavou.
1 439 044 Kč v Česku proti 895 600 Kč v Německu.
Máte někdo zkušenost s koupí nového auta v Německu? Je to složité?
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
A který rok to máte a kolik najeto?
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Rok výroby 2016 a 46523 km.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
hobbyi3 píše:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=314567894&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=i3s&makeModelVariant1.modelId=79&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&usage=NEW&searchId=fcfd3cdc-f66e-cc40-a8b1-e63f2aad52c5
To je dramatický rozdíl u nového auta se stejnou výbavou.
1 439 044 Kč v Česku proti 895 600 Kč v Německu.
Máte někdo zkušenost s koupí nového auta v Německu? Je to složité?
Die Prämien i.H.v.9.000.- Euro sind bereits im Preis berücksichtigtz.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Vůbec mi to nedošlo, omlouvám se. Holt mají dotaci
Ale stejně tam i3 mají o hodně levnější, řekl bych, že začíná působit konkurence jiných vozů na trhu, i ta očekávaná. Letos to bude hodně zajímavé.
Ale stejně tam i3 mají o hodně levnější, řekl bych, že začíná působit konkurence jiných vozů na trhu, i ta očekávaná. Letos to bude hodně zajímavé.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Pro zájemce o BMW i3 120Ah - doporučuji se podívat na stránky německé ebay kleinanzeigen. Kdo vládne cizím jazykem, ten se může dostat k půlročce za velmi zajímavou cenu. Od zaměstnanců BMW může koupit po sepsání Vorvertragu (smlouva o smlouvě budoucí) a složení zálohy elektroauto dle svých představ. S dotyčným panem Hofbauerem jsem vloni komunikoval, jednání solidní a vstřícné.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 9-216-6244
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... 9-216-6244
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Přátelé, tak jsem si právě přivezl z DE lehce ojetou I3, 94Ah (2007 - 23000km). Je to sice primárně pro manželku, ale odjel jsem s tím celou cestu z německa až domů (dovoz po vlastní ose, cca 480 km), a to auto jsem si docela zamiloval. Je to sice malé, ale opravdu nezvykle prostorné, ergonomie řízení je opravdu na velmi slušné úrovni, infotainment ani po letech není k zahození, no a na německých okreskách radost řídit - auto sedí jak formule . Rozhodně byť je to auto do města, tak ani těch téměř 500 km po okreskách a dálnicích nebylo žádné utrpení. A díky akceleraci při přejdíždění je i ta dálnice (při průměrné rychlosti mezi 110-120 km/h) celkem v pohodě.
Pokud někoho zajímá aktuální zkušenost s dovozem z DE, dejte vědět.
Pokud někoho zajímá aktuální zkušenost s dovozem z DE, dejte vědět.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Gratulace, já jsem po půl roce z auta stále nadšený a to jsem přecházel z BMW 135i a byť měla i3 být taky pro manželku, tak nakonec zůstala u mě. Já svoji 94Ah plánuji prodat a sjet si do DE pro i3s, takže budu rád za feedback se zkušenostmi - klidně do SZ. Zajímalo by mě to na firmu.
PS: Jen ta přilnavost předních kol v zatáčkách je bídná...
PS: Jen ta přilnavost předních kol v zatáčkách je bídná...
i3 94Ah & Mercedes 450 SL
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
XaX píše:Přátelé, tak jsem si právě přivezl z DE lehce ojetou I3, 94Ah (2007 - 23000km)
Za kolik cca. jste ji sehnal? A kolikrár a jak jste cestou nabíjel? Díky.
Vím, že co jsem koukal loni přímo v DE u jednoho dealera, tak byly ceny těchto 94Ah už těsně pod 20.000 eur.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Cena (pouze auto) 18006 Eur, plus 2 letá euro záruka BMW necelých 500 Eur, celkem tedy 18480 Eur. Plus 150 eur převozní značky s červeným pruhem. Prodej přímo u dealera BMW.
Nabíjeli jsme 2x v Německu (teda jednou navíc, protože jsme zakufrovali, jinak by to bylo 1x) a 2x čechy. Jeli jsme ještě asi 170 km za Norimberk, dobíjeli jsme (kromě prvního případu ) pak už podle plánu za Norimberkem, pak u Nýřan a u Berouna. Všechno rychlonabíječky.
Nabíjeli jsme 2x v Německu (teda jednou navíc, protože jsme zakufrovali, jinak by to bylo 1x) a 2x čechy. Jeli jsme ještě asi 170 km za Norimberk, dobíjeli jsme (kromě prvního případu ) pak už podle plánu za Norimberkem, pak u Nýřan a u Berouna. Všechno rychlonabíječky.
Re: Výběr mírně ojetého EV - dilema - vybráno i3, diskuze pokračuje...
Kadlik píše:PS: Jen ta přilnavost předních kol v zatáčkách je bídná...
Já mám spíš problém, že mě ustřeluje zadek Předek sedí docela hezky, konec konců, je to zadokolka...