https://www.motor1.com/news/272835/kia- ... -la-debut/
Myslím, že parametry jsou parádní, spotřeba bude větší než u Hyundai Niro nebo Kona, ale pohon bude mít stejný jako Niro.
As far as the Soul EV is concerned, it will use the powertrain of the Niro EV, which means two battery packs will be on sale – with 34 kWh or 60 kWh. The larger of the two should provide a range of approximately 300 miles (485 kilometers) between two charges. Peak power is believed to be around 201 hp (150 kW) with a maximum torque in the region of 290 lb-ft (392 Nm). The Soul EV will be targeting annual sales of about 20,000 units by 2020.
Nová Kia Soul 2019
Moderátor: Josef
Nová Kia Soul 2019
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nová Kia Soul 2019
Jako pěkný to teda je...jen tak dál S 64kW baterkou bych si to už nechal líbit
http://www.hybrid.cz/autosalon-los-angeles-nova-kia-e-soul-s-64kwh-baterii-ccs-rychlonabijenim
http://www.hybrid.cz/autosalon-los-angeles-nova-kia-e-soul-s-64kwh-baterii-ccs-rychlonabijenim
Honda e Advance
Fiat 500e 2013 (3.5 roku, 40t. km)
Fiat 500e 2013 (3.5 roku, 40t. km)
Re: Nová Kia Soul 2019
Pro mě třeba zbytečný. 150kW motor a invertor zbytečně navyšujou cenu auta.
64kWh baterie (píšu pro mě, pro někoho kdo třeba každý den jezdí do práce přes 100km to může být naopak fajn) taky zbytečný.
Čím větší baterie, tím každý rok přicházíme o víc kWh degradací baterie. A každá kWh stojí momentálně cca 12 tis. Kč.
Takže pokud beru životnost baterky 10 let. Tak u 30kWh ročně odpis 36 tis. U 64kWh dvojnásobek.
Už jen z tohoto pohledu je to pro mě mě ekonomicky nerentabilní. Za rok zase tolikrát nepotřebuju ujet více než 200km, aby se mi vyplatila investice do tak velké baterky. Nehledě na to, že při akčním rádiusu 200km není problém v prípadě nutnosti udělat zastávku na rychlonabíječce a delší cestu si dopřát i bez tak velké baterie.
Pro mojí potřebu ideál 32kWh.
64kWh baterie (píšu pro mě, pro někoho kdo třeba každý den jezdí do práce přes 100km to může být naopak fajn) taky zbytečný.
Čím větší baterie, tím každý rok přicházíme o víc kWh degradací baterie. A každá kWh stojí momentálně cca 12 tis. Kč.
Takže pokud beru životnost baterky 10 let. Tak u 30kWh ročně odpis 36 tis. U 64kWh dvojnásobek.
Už jen z tohoto pohledu je to pro mě mě ekonomicky nerentabilní. Za rok zase tolikrát nepotřebuju ujet více než 200km, aby se mi vyplatila investice do tak velké baterky. Nehledě na to, že při akčním rádiusu 200km není problém v prípadě nutnosti udělat zastávku na rychlonabíječce a delší cestu si dopřát i bez tak velké baterie.
Pro mojí potřebu ideál 32kWh.
Peugeot Ion 2012 (koupeno 2018 58 tis. km, nyní 86 tis. km)
- Martin TM3 LR
- Příspěvky: 202
- Registrován: úte 02. říj 2018 10:07:42
- Bydliště: Kozomín-Praha východ
Re: Nová Kia Soul 2019
Nikde nevidim kolik to bude vazit a pouze muj nazor- me se ta krabice teda neblibi.
TM3 LR - 62tis el.kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
BMW i3 94Ah 65tis el. kilometrů
Re: Nová Kia Soul 2019
Někomu se líbí někomu ne, je to v podstatě naprosto stejný styl jako řada podobných aut včetně Range Rover. Rozhodně tenhle model je podstatně hezčí designově než předchozí zvláště uvnitř. Nedávno jsem četl že by měli dělat i baterku 43 kWh což by bylo asi ideální pro příměstský provoz.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nová Kia Soul 2019
nějak nechápu, když ukážou nový hotový auto, proč se začne vyrábět až za rok ? pak bude ještě k tomu dodací lhůta 9-18 měsíců a o dvouleté ojetině může člověk přemýšlet po roce 2022
Kia začala trochu volkswagenovatět
Kia začala trochu volkswagenovatět
BMW i3 60Ah (baterka 33kWh), 87.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Tesla X LR, 97.000 e-km a ve firmě ještě
Tesla Y SR 5.000 e-km
Re: Nová Kia Soul 2019
Uvidíme, rokem 2020 se trh dost změní, takže se začnou objevovat i levná auta nejen od VW a Škoda.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Zkušenosti Kia Soul model 2015
První zkušenost s e-Soul 64kWh. Dnes cesta Praha-Vejprty a zpět, rovných 300km, start s nabitim 90%, predtopeno, po celou dobu topení 21.5, na konci zbývá 15%, dojezd 60km, spotřeba 16,3 /100. Na dálnici 115 po rovině, na ostatnich do 110, z toho město cca 20km. Jede dobře, systémy fungují, pohodlí velké, led světla úžasná. Janda
Re: Nová Kia Soul 2019
Díky za info, každá zkušenost je fajn, spotřeba je na takové trase celkem pěkná, vzalo si to tedy 48,9 kWh z baterie. Z centra Prahy mi mapa hlásí 130 km, takže bych to měl dát se Soulem 27 kWh na jedno nabíjení po cestě taktéž. Přiznám se, že 1.2 mil. Kč ale za Kiu nedám, to už se úplně zbláznili, když porovnám Nissan, který představil úplně jiné auto a přidal 10 kWh baterie a zdražil o 60 tis. Kč, Kia udělala facelift, přidala 10 kWh baterie a zdražila o 300 tisíc!!!
Audi Q4 Sportback e-tron 50
Re: Nová Kia Soul 2019
Do teď jsem tuto trasu 4 roky jezdil se Soulem 27 tak, ze pro jistotu cestou tam si trochu nabil v Hrušovanech, nabíječka je stale prázdná, jen občas nabíjí chlapi z krematoria leafa. Do Vejprt a při zpáteční cestě rychlý oběd v hospodě, 84% a přes Slaný zpět. Teď mám tedy dva Souly, 2x týdně oba v permanenci rozvozem vnoučat, každý tyden chomutov, 2x do mesice Písek. Oba nabijim doma, tohoto 32A, v létě fve. Mám uz je navždy, degradace baterie u prvniho, 80000 km, nijak nepozoruji, servis 0.