TM3 cena dílů a záruka
Moderátor: Josef
TM3 cena dílů a záruka
Já vím, ze to jsou jiné typy aut. Ale Ioniq bych jako SUV neoznačil. A v trojice jsem ani neseděl, takže možná doopravdy srovnávám nesrovnatelné. Ale pokud bych nákup auta bral tak, ze bych ho měl vlastnit cca 10 let, tak v tuto chvíli vnímám Teslu jako větší jistotu do budoucna. Z hlediska aktualizaci, životnosti…
Peugeot iON 2011 (8/19-10/23, najeto 38tis.)
Renault Zoe ZE40 2017 (od 10/23)
Renault Zoe ZE40 2017 (od 10/23)
TM3 cena dílů a záruka
Tesla 3 je proti Ionig 5 opravdu sportovní autíčko. Když se vám nezdá Ioniq 5 jako SUV s rozměry podobnými jako má Kodiaq či Enyaq, tak pak se vám bude TM3 zdát jako hračka. Já Teslu vůbec nevnímám jako stabilního výrobce do budoucna. Např. Martin Lacina, který brázdí silnice s TMX moho let, píše v diskuzích, že ten SW je čím dál horší, kvalita výroby stále mizerná a Tesla jenom záplatuje fimware a u toho dělá další chyby. Musk se připravuje na odchod a je to otázka, co to celé udělá s automobilkou.
https://www.ultimatespecs.com/car-compa ... niq-5.html
https://www.ultimatespecs.com/car-compa ... niq-5.html
Audi Q4 Sportback e-tron 50
TM3 cena dílů a záruka
hondras píše:Já vím, ze to jsou jiné typy aut. Ale Ioniq bych jako SUV neoznačil. A v trojice jsem ani neseděl, takže možná doopravdy srovnávám nesrovnatelné. Ale pokud bych nákup auta bral tak, ze bych ho měl vlastnit cca 10 let, tak v tuto chvíli vnímám Teslu jako větší jistotu do budoucna. Z hlediska aktualizaci, životnosti…
Kde je ta jistota u Tesly? Co záruka a servis za nehorázné cen? Není lepší servis v každém větším městě a záruka 5-7 let a až 200tis.km?
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
TM3 cena dílů a záruka
To samozřejmě není jistota, to je jen můj značně subjektivní pocit. Proto to tady tak trochu ventiluju, aby mi to třeba otevřelo oči. Člověk má někdy tendenci se uzavřít ve vlastní bublině a není schopen objektivního pohledu na věc.
Peugeot iON 2011 (8/19-10/23, najeto 38tis.)
Renault Zoe ZE40 2017 (od 10/23)
Renault Zoe ZE40 2017 (od 10/23)
TM3 cena dílů a záruka
Lama píše:Kde je ta jistota u Tesly? Co záruka a servis za nehorázné cen? Není lepší servis v každém větším městě a záruka 5-7 let a až 200tis.km?
Jistá je jen smrt
Tesla má už dnes průměrně 30% marži na autech a přitom ostatní tvrdí, že na BEVkách prodělávají kalhoty. Dále mimo jiné svoje baterkárny, SCH, FSD... Ale hlavně ta auta vyrábí z přesvědčení a nikoliv z donucení, management Tesly má evidentně jiné cíle než konkurence.
Se zárukou problém není a nehorázné ceny je hoax, vedle jsem dával fakturu za díly, které jsou levnější než na Škodu, o Korejcích nemluvě (kolik že stojí baterie do Kony?)
Nejlepší je servis, který není potřeba, Tesla nemá předepsané žádné pravidelné prohlídky a veškeré aktualizace jdou OTA, to mě osobně maximálně vyhovuje, protože ty drobnosti si udělám sám a nemusím nikam jezdit pozdravit za 5k Kč a ztrácet u toho čas.
TM3 nejde s IONIQ 5 nebo EV6 srovnávat, to je úplně jiná kategorie aut, TM3 je spíš blíže Taycan (e-Tron GT), sice nemá tak dokonalé zpracování, tolik tlačítek a LCD, ale je za 1/3 ceny a jako elektromobil funguje líp.
TM3 cena dílů a záruka
.....každá desátá Tesla Model S neprojde první technickou prohlídkou (je na tom nejhůře ze všech BEV)
Opravy Tesly jsou drahé - viz. El_Dad, Michelin, ...
https://elektrickevozy.cz/clanky/v-jakem-technickem-stavu-jsou-elektromobily-po-par-letech-tesla-dopadla-katastrofalne
Opravy Tesly jsou drahé - viz. El_Dad, Michelin, ...
https://elektrickevozy.cz/clanky/v-jakem-technickem-stavu-jsou-elektromobily-po-par-letech-tesla-dopadla-katastrofalne
KONA_CZ Premium 2020/07/17 (82+ t.km za 13,5 kWh/100km dle PP)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
IONIQ Ultimate 2018 (41 t.km s průměrem 12,0 kWh/100km dle PP)
MiEV 2014 (20 t.km)
TM3 cena dílů a záruka
Turbo nám tady ukazuje ceny, ale asi v Norských korunách Samozřejmě jedna věc je cena dílů, druhá věc, jak dlouho trvá servis a hlavně, kolik stála práce... už jen toto je vševypovídající : "V DRIVELAB UŠETŘÍTE AZ 80% OPROTI BĚŽNÉ CENĚ VE ZNAČKOVÉM SERVISE". https://www.drivelab.cz/modely/tesla-3
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1075
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
TM3 cena dílů a záruka
Horší než vozy tesla jsou jen dva vozy a to dacie
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nemecke-stk-si-posvitily-na-elektromobily-hur-nez-tesla-vysly-z-kontrol-jen-dve-auta/
https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nemecke-stk-si-posvitily-na-elektromobily-hur-nez-tesla-vysly-z-kontrol-jen-dve-auta/
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
TM3 cena dílů a záruka
Já myslel, že tu je řeč o TM3 a o cenách...
Sko je manufaktura, hlavně u těch prvních asi problémy byly, stejně jako Korejci před 20ti lety byly taky na úplně jiné úrovni.
Zkusme si porovnat ty "nehorázné ceny" u Tesly:
Komplet HV baterie -
Tesla 3 75kWh 300tis CZK
Citigo (24-29kWh) 500tis CZK
Kona 64kWh 1500tis CZK
Nebo třeba Wallbox 22kW - v Tesle 15tis (v listopadu jsem kupoval ještě za 13900,-), Škoda 23-32tis, Hyundai 25tis
Sko je manufaktura, hlavně u těch prvních asi problémy byly, stejně jako Korejci před 20ti lety byly taky na úplně jiné úrovni.
Zkusme si porovnat ty "nehorázné ceny" u Tesly:
Komplet HV baterie -
Tesla 3 75kWh 300tis CZK
Citigo (24-29kWh) 500tis CZK
Kona 64kWh 1500tis CZK
Nebo třeba Wallbox 22kW - v Tesle 15tis (v listopadu jsem kupoval ještě za 13900,-), Škoda 23-32tis, Hyundai 25tis
TM3 cena dílů a záruka
Že by baterie pro Konu stále více než auto? Asi tam je "1" navíc.
Vždy se najde něco levnější, něco dražšího. Kolega M. Lacina platil poloosu na TMX cca 45 tis., to není úplně levné. Tohle taky je trochu out.
https://insideevs.com/news/520884/tesla ... ed-garage/
https://provscons.com/teslas-body-damag ... reference/
Vždy se najde něco levnější, něco dražšího. Kolega M. Lacina platil poloosu na TMX cca 45 tis., to není úplně levné. Tohle taky je trochu out.
https://insideevs.com/news/520884/tesla ... ed-garage/
https://provscons.com/teslas-body-damag ... reference/
Audi Q4 Sportback e-tron 50
TM3 cena dílů a záruka
Podle tohoto příspěvku je cena baterky 64 kWh do Kony 482 tis s DPH:
viewtopic.php?f=42&t=944&start=780#p17808
viewtopic.php?f=42&t=944&start=780#p17808
TM3 cena dílů a záruka
Pro Konu MY2020 jsem našel v CZ ceníku zalistovanou HV baterii 37501-K4001 za MOC 1 415 347,- CZK bez DPH
Pokud má automobilka nějaký problémový díl, tak je na to často dotovaná cena (dočasně). Teď třeba řešíme na Transitu problémové vstřikovače a nový díl je ve Fordu za 2200,- bez DPH.
Pokud má automobilka nějaký problémový díl, tak je na to často dotovaná cena (dočasně). Teď třeba řešíme na Transitu problémové vstřikovače a nový díl je ve Fordu za 2200,- bez DPH.
TM3 cena dílů a záruka
Chápeme, "chyba" v ceníku, kdy se nákupní cena automaticky násobí 3x. Podobný nesmysl je i tady: https://www.xportautoparts.com/oem-part ... 37501k4001. Stačilo by koupit nové auto se slevou a zbytek rozprodat na náhradní díly a baterie je za pár set tisíc....
Audi Q4 Sportback e-tron 50
TM3 cena dílů a záruka
Hezká zpověď majitele TMX, který v ČR byl jedním z prvních propagátorů Tesly.
Martin Lacina
K Enyaq : “ Vylepšila se nově i obrazovka nabíjení. Ikonky pro vozidlo a nabíjení byly rozděleny a pod druhou nyní nacházíme více informací.”
No vida. U Tesly jdou opacnym smerem a v posledni velke aktualizaci krom spousty dalsich nepochopitelnych pitomosti nabijeci okno z hlavniho displaye uplne odstranili a v podmenu nabijeni orezali vse na kost.
Patrne proto, ze vetsina americanu to stejne nepochopi a co jim vyrobce dovoli nastavovat to zmrvi a pak si stezuji…
Priste si asi koupim Skodovku.
Martin Lacina
K Enyaq : “ Vylepšila se nově i obrazovka nabíjení. Ikonky pro vozidlo a nabíjení byly rozděleny a pod druhou nyní nacházíme více informací.”
No vida. U Tesly jdou opacnym smerem a v posledni velke aktualizaci krom spousty dalsich nepochopitelnych pitomosti nabijeci okno z hlavniho displaye uplne odstranili a v podmenu nabijeni orezali vse na kost.
Patrne proto, ze vetsina americanu to stejne nepochopi a co jim vyrobce dovoli nastavovat to zmrvi a pak si stezuji…
Priste si asi koupim Skodovku.
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1075
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
TM3 cena dílů a záruka
Josef píše:Chápeme, "chyba" v ceníku, kdy se nákupní cena automaticky násobí 3x. Podobný nesmysl je i tady: https://www.xportautoparts.com/oem-part ... 37501k4001. Stačilo by koupit nové auto se slevou a zbytek rozprodat na náhradní díly a baterie je za pár set tisíc....
Já myslím že ceny jsou dvojí, za 500 tis, Vám 64 kWh baterku do Kony určitě neprodají jen tak, pokud někdo chce baterku tak hezky musí zaplatit tu ceníkovou cenu 1,5 mil. Za 500 tis. by lidi ty baterky kupovali na úložiště. Stejně tak u Tesly, na autoforu byl o tom článek.
https://www.autoforum.cz/zajimavosti/nemci-otestovali-ojetou-teslu-model-3-poukazuji-hlavne-na-budouci-problemy/
zajimavý počtení, podle všeho ojetá tesla3 není z důvodu možných problémů z baterkou a omezené záruce vůbec perspektivní kus
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
TM3 cena dílů a záruka
Podle mě žádná ojetá Tesla není dobrý kandidát na koupi.
TM3 cena dílů a záruka
Citigo e IV: Jak jsem psal, to si mohu levněji koupit celé auto a ne baterii, takže určitě tu baterii prodají za 500 tis. a ještě na tom budou mít slušný zisk. Po aféře s bateriemi se jim začali všude hromadit Kony a lituji ty co za ni vycálovali 1,25 mil., ceny dnes jsou docela jiné.
https://www.tipcars.com/hyundai-kona/su ... 07201.html
https://www.tipcars.com/hyundai-kona/su ... 07201.html
Audi Q4 Sportback e-tron 50
- Citigo e IV
- Příspěvky: 1075
- Registrován: pon 15. dub 2019 15:14:00
TM3 cena dílů a záruka
K čemu Vám bude auto bez baterky? To by byl každý tak chytrej koupit auto za 830 tis. a vykuchat ho. Nebo si ho koupíte, aby jste mi prodal baterku za 500 tis. a co by jste dělal se zbytkem, čekal až od Vás někdo koupí světla, blatníky pytle?
Prostě pokud půjdete na hyudai, že chcete baterku do kony (jen tak bez reklamace, bez jiné kony, bez vrácení staré rozbité baterky) tak Vám nabídnou cenu 1,5 mil a za tu cenu ji asi i prodají. Jinak cena 500 tis. je v případně poruchy v záruce.
Prostě cena baterky je jen imaginární cena, něco jako cena nového kompletního spalovacího motoru nikdo to nikdy v autorizovaném servisu nekoupí.
Když by jste měl s konou nehodu a zničí se baterka, víte co se stane? Nabídkou cenu 1,5 mil a skončí to tím, že to pojištovna hodí na totálku a auto jde do likvidace. Určitě to nebude automobilka dotovat že by dala novou baterku za 500 tis. výměnou za to ža prodá a jednu konu méně (emisní kredity).
Pamatujete, že bylo asi 5-6 let zpět kdy Nissan hrdě hlásil, že nová baterka 24 kWh stojí 100 tis. v době kdy ji nikdo nepotřeboval, protože byli všechny v záruce a jak to je dnes? Staré nissany se hromadí v inzerci a nikdo je nechce, protože baterku do nich za uvedenou cenu sehnat nelze..
Prostě pokud půjdete na hyudai, že chcete baterku do kony (jen tak bez reklamace, bez jiné kony, bez vrácení staré rozbité baterky) tak Vám nabídnou cenu 1,5 mil a za tu cenu ji asi i prodají. Jinak cena 500 tis. je v případně poruchy v záruce.
Prostě cena baterky je jen imaginární cena, něco jako cena nového kompletního spalovacího motoru nikdo to nikdy v autorizovaném servisu nekoupí.
Když by jste měl s konou nehodu a zničí se baterka, víte co se stane? Nabídkou cenu 1,5 mil a skončí to tím, že to pojištovna hodí na totálku a auto jde do likvidace. Určitě to nebude automobilka dotovat že by dala novou baterku za 500 tis. výměnou za to ža prodá a jednu konu méně (emisní kredity).
Pamatujete, že bylo asi 5-6 let zpět kdy Nissan hrdě hlásil, že nová baterka 24 kWh stojí 100 tis. v době kdy ji nikdo nepotřeboval, protože byli všechny v záruce a jak to je dnes? Staré nissany se hromadí v inzerci a nikdo je nechce, protože baterku do nich za uvedenou cenu sehnat nelze..
Tesla Y SR 2023
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
RENAULT KANGOO VAN E-TECH EL EV45 22kW Open Sesame by Renault
TM3 cena dílů a záruka
Pokud mi v Koně odejde baterie, tak je nesmysl, že mi ji vymění (prodají) mimo záruku za 1,5 mil. Kč. Jak píšu to si mohu koupit novou Konu, vzít z ní baterii a zbytek prodat na náhradní díly, nebo ještě lépe, tu starou s vadnou baterií prodat na náhradní dily
Audi Q4 Sportback e-tron 50
TM3 cena dílů a záruka
Josef píše:Po aféře s bateriemi se jim začali všude hromadit Kony a lituji ty co za ni vycálovali 1,25 mil., ceny dnes jsou docela jiné.
https://www.tipcars.com/hyundai-kona/su ... 07201.html
Ale tato konkrétní je jenom Smart a asi i bez TČ (nebo to je v té 64 kWh standard?). Ale koukal jsem, že Czech Edition lze za něco přes 900. Kupovat to dnes za ceníkovou cenu je čiré bláznovství